Nuo 555 prossuthan taitavat yleisesti aueta suht hyvällä todennäköisyydellä quadeiksi. Eli jos tuon 555 avaa neliytimiseksi, jää noiden prossujen eroksi 1Mb välimuistia ja 42? hintaa. Kellotaajudetkin näyttäisivät olevan täysin samat. Mistä ihmeestä tuo hintaero tulee? Onko tuossa 955 sitten parempi tuuletin tai jotain? Ainakin lukujen perusteella nuo ovat melkein sama siru. Onko näissä prossuissa mitään merkittävää eroa tehoissa, kun 555 on avattu quadiksi?
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Nykyään todella huono mahdollisuus saada avattua quadiksi, jopa tripleksi voi olla hyvää tuuria.
Eihän niissä ole oikeen eroja, jos se saat avattua, mutta tuskinpa saat :)
Suoraan se 4x nykyisillä hinnoilla.
Hintaero perustuu siihen että 955ssa on valmiiksi 4 ydintä, ja 555BE:ssä vain 2. Mahdollisuus avaamiseen toki on, itse sain avattua ilman mitään ongelmia, kannattaa kokeilla. Jos ei avaudu niin saat helposti kellotettua 4Ghz:iin 555BE ja muutenkin kyllä tehoja riittää.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: Nykyään todella huono mahdollisuus saada avattua quadiksi, jopa tripleksi voi olla hyvää tuuria.
Eihän niissä ole oikeen eroja, jos se saat avattua, mutta tuskinpa saat :)
Suoraan se 4x nykyisillä hinnoilla.
Mistä tuo tieto on peräisin?
Mitä itse olen lukenut muiden kokemuksia noiden 555BE:n kanssa (Plaza + Afterdawn), niin nuo 555BE prossut aukeavat hyvin todennäköisesti quadeiksi, varsinkin myöhemmillä tuotantoviikoilla tuotetut mallit aukeavat helposti. Tosin, aikaisimpien versioiden kanssa oli sitten ongelmia ytimien availussa. Mutta yleisesti, nuo tuntuvat aukeavan quadeiksi melko hyvin. Siinä varmaan yksi syy, miksi juuri 555BE:ssä on yksi markkinoiden parhaista hinta-laatusuhteista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fallout_: Mistä tuo tieto on peräisin?
Mitä itse olen lukenut muiden kokemuksia noiden 555BE:n kanssa (Plaza + Afterdawn), niin nuo 555BE prossut aukeavat hyvin todennäköisesti quadeiksi, varsinkin myöhemmillä tuotantoviikoilla tuotetut mallit aukeavat helposti. Tosin, aikaisimpien versioiden kanssa oli sitten ongelmia ytimien availussa. Mutta yleisesti, nuo tuntuvat aukeavan quadeiksi melko hyvin. Siinä varmaan yksi syy, miksi juuri 555BE:ssä on yksi markkinoiden parhaista hinta-laatusuhteista.
Samaa mieltä olen.
Mutta pitää muistaa, että ei ole kuitenkaan 100% mahdollisuus.