User Käyttäjä Salasana  

tiistai 17.6.2025 / 00:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > amd phenom ii x4 960t stocki fani
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AMD Phenom II X4 960T stocki fani
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2012 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan, onko tuossa stocki fanissa jo valmiiksi lämpötahna levitetty, eli sitä ei tartte itse laittaa?
Boss93
Senior Member

10 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2012 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daolpu:
Tietääkö kukaan, onko tuossa stocki fanissa jo valmiiksi lämpötahna levitetty, eli sitä ei tartte itse laittaa?
Useimmissa tuulettimissa, jotka tulevat prosessorin mukana on jo tehtaalla levitetty tahnat. Voisin siis olettaa, että myös tässä tapauksessa ne on jo valmiiksi levitetty.

AMD FX-6300 @4,4GHz/Asus M5A99X EVO R2.0/Ram: 10GB DDR3 /Magicool DIY watercooling /Asus GTX650 Direct CU 1GB /Silverstone 500W Strider plus modular /Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio 7.1 SB1040 /Intel 330 120Gb SSD + SG Barracuda 7200.10 250Gb + SG Momentus 5400.6 500Gb + WD 5400RPM 250Gb /Fractal Design ARC XL /Samsung 940BF & Syncmaster TA350 & Eizo Flexscan S1910/Samsung Bluray Combo SATA 12X /Razer Lycosa /Razer Carcharias & Creative Desktop theater 5.1 DTT2500 Digital /Razer Naga /Win 8.1 Pro 64
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2012 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Boss93:
Useimmissa tuulettimissa, jotka tulevat prosessorin mukana on jo tehtaalla levitetty tahnat. Voisin siis olettaa, että myös tässä tapauksessa ne on jo valmiiksi levitetty.
Kiitos tiedosta, itse kun en ole koskaan laittanut sitä siihen, niin oli mietityttänyt.
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2012 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se ei vaikeeta ole laikkaa vaikka sitä ei olisikaan, noin riisin jyvän kokoinen nappi prosessorin päälle ja eiku cooleri kiinni.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
Member

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2012 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on valmiina.

AMD Phenom II X4 960T True Spirit 120 4Ghz | Powercolor HD 4890 1GB | ASUS M5A97 |4gt Kingston DDR3 | Chieftec 450w Green PSU |Cooler Master Storm Scout | 22" Asus VW225N
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2012 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Se ei vaikeeta ole laikkaa vaikka sitä ei olisikaan, noin riisin jyvän kokoinen nappi prosessorin päälle ja eiku cooleri kiinni.

Asia selvä, hyvä tietää tulevaisuudessa.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Koivisto_:
Kyllä on valmiina.
Kiitos tiedosta.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > amd phenom ii x4 960t stocki fani

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy