User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asrock conroe e-sataii ja e4500 ylikellotus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asrock Conroe E-SataII ja E4500 ylikellotus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jasga
Junior Member
_
22. lokakuuta 2009 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ylikellotin prossua 2.2GHz:stä 2.94Ghz:iin. Siitä ylöspäin biossista häviää sata liitännällä olevat laitteet. kiintolevy ja dvd asema ovat sataliitännöillä ja kovossa on käyttöjärjestelmätkin. välillä saan ne takaisin kun muutan kellotaajuutta. prosessoria olisi vielä varaa kellottaa jäähdytyksen kannalta mutta en voi muuttaa CPUn voltteja. kuinka tätä vcorea saa muutettua kun biossissa ei ole valikkoa mistä muuttaa sitä?

sain koneen kellotettua 3.14GHz mutta siitä hävisi taas sata laitteet näkyvistä ja voltit seilasivat 1.16-1.304 välillä... (norm. 1.304) prosessorin lämpötila pysyy 32-40 asteen välillä millä kellotaajuudella tahansa mitä olen koittanut.

Emolevyssä on Safe Overclocking järjestelmä. [url=http://www.asrock.com/feature/HybridBooster/HybridBooster.html][/url] tuota kun luen niin tarkoittaako se että emolevy säätää itse Vcore voltteja?

alkaa pikku hiljaa käydä hermoille koko kellotus kun en keksi mitään miten saan tietokoneen toimimaan vaikka 3.14Ghz...
ravenoak
Account closed as per user's own request
_
23. lokakuuta 2009 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse aloittaisisin emolevyn vaihdosta...noista asrockin emolevyistä en keneltäkään ole kehuja kuullut vielä...mutta haukkuja sen sijaan sitäkin enemmän
Jasga
Junior Member
_
23. lokakuuta 2009 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joillakin sivuilla lukee että emolevyn max fsb on 1333mhz(oc) ja joillakin 1066mhz.. prossu on 800mhz ja tietokone tosiaan toimii kun fsb on noin 1066mhz
Senior Member

12 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2009 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ravenoak:
itse aloittaisisin emolevyn vaihdosta...noista asrockin emolevyistä en keneltäkään ole kehuja kuullut vielä...mutta haukkuja sen sijaan sitäkin enemmän
Ihan hyvä merkki AsRock on... Asuksen tytäryhtiönä nekin kyllä osaa emolevyjä tehdä.
Mainos
_
__

_
Jasga
Junior Member
_
23. lokakuuta 2009 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emolevyn paketissa lukee 1333mhz... itse en saa kellotettua lähellekkään sitä. koneesta tulee epävakaa heti 1066mhz jälkeen. paras tulos on 1084mhz. mutta kovot ja muut sata linkillä hävis.. mitenkä keskusmuisti, käytössä on ddr2 667 eli 333mhz.. mutta cpu-z ja bios näyttää aina 266mhz tai jotain sellasta. miten saan kaikki tehot keskusmuistista irti? vaikka biossista laitan että keskusmuisti on 667, silti se vaihtuu aina 266mhz...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asrock conroe e-sataii ja e4500 ylikellotus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy