tätä vastausta odotinkin "Jos aina miettis et pian tulee kuitenkin uutta osaa"
Mutta se nyt vain on niin että meillä on nyt 1 näytönohjain valmistajan kortit markkinoilla ja sekin on varmistunut että 3.1 ilmestyy uudet i5 joissa pyöritään jo lähellä 4.0ghz taajuuksissa.
Niin elikkä ostaa nyt hyvän emolevyn, ja sitten siihen sellaisen prossun johonka on varaa, samoin näyttiksen. Sitten sitä voi jossain vaiheessa hyvällä mielellä parannella kun alkaa lompakossa taas olemaan tarpeeksi paksuutta:)
Daword. Sähän vahetat noita näyttiksiä kuin sukkaa, millon ollut 260GTX-285GTX-295GTX ja nyt vissiin 5870?
Itse ostan keskiviikkona ton Palit GeForce 260GTX Sonic:in.. Sillä sitten pitäis taas vuoden päivät sohlata:)
Tarkoitin tolla että mikäli on budjettia niin voihan sitä ostaa vaikka joka viikko uuden osasen koneeseensa. Mutta itse pelailen ja työskentelen sen verran ahkeraan, ettei jaksa aina katsoa että mikä on teho hirmuin kortti. Budjetti, työn-laatu, positiiviset kommentit (eri sivustoilta ympäri maailman), hinta/teho suhde, yhteensopivuus (Linux, Winukka), äänekkyys/lämmöntuotto vaikuttavat omaan osto päätökseen yleensä eniten.
Joitakin vuosia sitten olisin tunkenut koko palkan kerralla johonkin über tuotteeseen, ja sitten syönyt seuraavat pari kuukautta HK:n sinistä lihiksien kera..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _kooma_: Niin elikkä ostaa nyt hyvän emolevyn, ja sitten siihen sellaisen prossun johonka on varaa, samoin näyttiksen. Sitten sitä voi jossain vaiheessa hyvällä mielellä parannella kun alkaa lompakossa taas olemaan tarpeeksi paksuutta:)
Daword. Sähän vahetat noita näyttiksiä kuin sukkaa, millon ollut 260GTX-285GTX-295GTX ja nyt vissiin 5870?
Juuh, no oikeastaan pakon edessä vaihdan kun tulee niin hyvä osto/myynti/vaihto tarjous ettei voi kieltäytyy. Tosin onhan minulla vieläkin yksi Gtx260 ja kelpo kortti edelleen ihan uusimmissakin peleissä.