eli kysymykseni on et pääseekö biossiin asti jos prossu on sökönä ?
emolevynä on joku Fujitsulle tehty versio Model ID D1826-G.käsittääkseni asuksen tekemä lankku,emolevyssä on ainoastaan pieni tarra missä lukee D1826-G31 GS 1 .
näitä olen kokeillut:
-lankku on pöydällä eli vika ei voi olla kotelon piuhoissa.
-biossin resetoinnin.
-omani koneen powerilla sekä näytönohjaimella.
-neljällä eri muisti kammalla yksitellen.
näytönohjaimen tuuletin lähtee pyörimään kuin myös prossulle tarkoitettu tuuletin.
olen myös kokeillut ilman prossua ja samalla lailla tuulettimet pyörii,sekä olen kokeillut toisella prossulla(mutta ongelma on siinä että se raato mistä prossu on otettu ei käynnisty)
enkä saa tähän hätään mistään Lga775 kannalla olevaa sata varmasti toimivaa prossua.
olen kyllä googlettanu,mutta vähän joka paikassa sanotaan että menee biossiin ja seuraavassa viestissä ei mene.
en halua mitään mutu vastauksia vaan mieluummin oma kohtaista kokemusta.
pitäisi saada varmistettua että onko vika lankussa ennen kun tilaa uutta,koska kaverin budjetti on pieni ja se vaikuttaa minkä tilaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kake41: Bosiin EI pääse, jos prossu on rikki. Vaikea sanoa, mutta prossu on tod. näköisesti rikki.
Antaako mitään piippauksia käynnistyksen jälkeen?
ei anna eikä näytöllä tapahdu mitään (DVI no singal)
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: LGA775 kamoissa varsinki hajoo emo selkeesti useammin ku prossu. Ne pinnit emossa vääntyy aika helposti.
siksi juuri epäilenkin emolevyä.molempien emojen kantojen pinnit ovat suorassa ja muutenkin ehjän näköisiä.
molemmat koneet ovat hajonneet käytössä,ei kasauksen/purkailun ohessa.
onkohan toi nyt sata varma ettei bios lataudu rikkinäisellä prossulla tai ilman prossua (ei jaksais alkaa omassa koneessa kokeilemaan) kun juuri kasasin sen testailun jäljiltä uudestaan.
ja mitä tuolla murossa väitettiin jossain ketjussa että varmasti pääsee biossiin ainakin joillain vanhemmilla emoilla.
EDIT:lisätään tähän nyt eli se on SATA varma ettei biossiin pääse jos prossu on sökö tai ilman sitä.