User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.6.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy am3 ready?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
emolevy am3 ready?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kollimikakolli
Newbie
_
18. syyskuuta 2010 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on msi k9a2 cf ja suunnittelen uuden prosessorin ostamista. am2+ kantaisilla nihkeä valikoima mutta olen miettinyt amd phenom II X4 955be. käykö tämä minun emoon? pixmania comin mukaan käy vain am3 kantaan ja jimmyssä myös am2+ kantaan? verkkokauppa com selitti että 955:n am2+ kantaisen valmistus olisi lopetettu.

mitenkäs on?

mikko
arffman
Senior Member
_
18. syyskuuta 2010 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko täältä apuja?
http://www.cpu-upgrade.com/mb-MSI/K9A2_CF_%28MS-7388%29.html
Elikkä kyl pitäis käydä.

Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2010 @ 14:29

BPVest
AfterDawn Addict
_
18. syyskuuta 2010 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kollimikakolli:
minulla on msi k9a2 cf ja suunnittelen uuden prosessorin ostamista. am2+ kantaisilla nihkeä valikoima mutta olen miettinyt amd phenom II X4 955be. käykö tämä minun emoon? pixmania comin mukaan käy vain am3 kantaan ja jimmyssä myös am2+ kantaan? verkkokauppa com selitti että 955:n am2+ kantaisen valmistus olisi lopetettu.

mitenkäs on?

mikko
Aika toopeja noissa kaupoissa. Kaikki AM3 prossut sopii AM2+ kantaan ja tukee DDR2 muistii. Ei silti tarjota et kaikki emot niitä tukis. Toisekseen mitään AM2+ kantasta 955:tta ei oo koskaan ees valmistettu. Hiton amatöörit.

Sit asiaan, näissä jutuissa kantsii aina kattoo emon valmistajan CPU Supporttii

http://www.msi.com/index.php?func=prodcp...33&maincat_no=1

Ton mukaan sopis.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy am3 ready?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy