User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 01:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyä am2+/am3 kantaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevyä AM2+/AM3 kantaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonttubro
Member
_
18. marraskuuta 2009 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevy AM2+/AM3 kantaan! tässä olisi yksi ehdotus: http://www.multitronic.fi/index.php?prod=M4A785D-M+PRO Mutta katselin, että näytönohjainmuisti(MAX) 512mb ja näyttis tulossa 1gb muistilla apuja?

kfd
Member

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonttubro:
Emolevy AM2+/AM3 kantaan! tässä olisi yksi ehdotus: http://www.multitronic.fi/index.php?prod=M4A785D-M+PRO Mutta katselin, että näytönohjainmuisti(MAX) 512mb ja näyttis tulossa 1gb muistilla apuja?
tarkoittanee tuota integroidun näytönohjaimen muistia
jonttubro
Member
_
18. marraskuuta 2009 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko näin? Koska olen lukenut, että tuo 4200 näyttiksen muisti on 128mt. Mutta ehkä olen väärässä. Kiitos avusta. Voisitko vielä tarkastaa, että onko oikeasti näin, ettei joutuisi sitten palauttelemaan näyttistä/emolevyä.

Member

2 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonttubro:
Onko näin? Koska olen lukenut, että tuo 4200 näyttiksen muisti on 128mt. Mutta ehkä olen väärässä. Kiitos avusta. Voisitko vielä tarkastaa, että onko oikeasti näin, ettei joutuisi sitten palauttelemaan näyttistä/emolevyä.
Ei erillisen näyttiksen muistimäärää voi olla emolta rajotettu...

Antec Three Hundred + Corsair HX520 | Asus P8P67 Pro | Intel i5 2500k @ 4.8Ghz 24/7 | Zotac GeForce GTX 470 | 4x1Gb OCZ Platinum 1600Mhz 7-7-7 DDR3 | 1.25 Teraa | Seiska Ultimate x64 | HP 2309m 23" + 32" @ Full HD | Razeria ym...
Mainos
_
__

_
jonttubro
Member
_
18. marraskuuta 2009 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa : D Kiitos vastauksista. Nyt tiedän taas yhden asia enemmän näistä maailman ihmeistä, tietokoneista ; D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyä am2+/am3 kantaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy