User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emo+prossu vaihdettu=näyttö ei saa signaalia!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emo+prossu vaihdettu=näyttö ei saa signaalia!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Haribooo
Newbie
_
12. tammikuuta 2012 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä tilasin uuden emon,prossun ja muisti kammat.
Emo on gigabyten 880GMA
Prossu on, AMD FX-4100, AM3+, 3,6GHz, 4-core.
Kasasin koneen alusta loppuun ja kun käynnistin niin näyttö ei saanut signaalia.
Olen kokeillut käynnistaa minimikokoonpanolla ja muistia vaihtelemalla. Näyttö on ollut näyttiksen molemmissa porteissa ja emolevyn portissa, eikä siltikään ole tullut näkyvyyttä.
polku
Member
_
12. tammikuuta 2012 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko tuossa prossun kanta musta vaiko valkoinen? Ajattelin että jos tuo emolevy on jotain vanhempaa varastoa jossa ei ole uusinta biosia niin se ei tue tuota prosessoria.

Musta kanta pitäs olla merkki ainaki siitä että tukis am3+ prossuja.
Haribooo
Newbie
_
12. tammikuuta 2012 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on musta kanta ja tukee am3+
BPVest
AfterDawn Addict
_
12. tammikuuta 2012 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muut osat? Poweri, muisti jne?

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Haribooo
Newbie
_
12. tammikuuta 2012 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vanhalla kokoonpanolla toimii ongelmitta. Ja poweri on kunnossa. Muistia olen kokeillut kumpaakin erikseen ja eri paikissa. Nekin on uudet.
Eikka83
Member
_
12. tammikuuta 2012 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut ottaa näyttistä irti emolevystä ja laittaa uudelleen takas?

Gigabyte GA-MA790GP-DS4H, AMD Phenom II X4 940 BE ~3.6GHz, Scythe Ninja 3, MSI GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II OC 1GB, 4GB DDR2 800MHz, Silverstone Zeus 560W, Win 7 Ultimate 64 bit.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2012 @ 18:56

Haribooo
Newbie
_
12. tammikuuta 2012 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon kokeillu sitäki. Ja kaikki muutki osat on otettu ja laitettu takasi. Näyttö ei oo rikki eikä mikään vanha osa. Koska olen nyt vanhalla kokoonpanolla ja toimiii normaalisti.
Voisiko se johtua siitä että emolevyn patteri on tyhjä?
BPVest
AfterDawn Addict
_
12. tammikuuta 2012 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Haribooo:
Joo oon kokeillu sitäki. Ja kaikki muutki osat on otettu ja laitettu takasi. Näyttö ei oo rikki eikä mikään vanha osa. Koska olen nyt vanhalla kokoonpanolla ja toimiii normaalisti.
Voisiko se johtua siitä että emolevyn patteri on tyhjä?
Ei toi kerro et osa on ehjä. Listaa ne osat nii katotaan.

Patterin loputtua kone yleensä käynnistyy ja mussuttaa patterista.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2012 @ 20:51

Haribooo
Newbie
_
12. tammikuuta 2012 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poweri: FSP Groupin 400W
Näyttis: ATI radeon hd 3800
Kovo: Seagate 1TB
Ja jimm's pc:n asiakas palvelun mukaan pitäis toimia.

Nii ja 2x GSkill Ribjaw 4gb
Member
_
12. tammikuuta 2012 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin, ei kenellekään tullut mieleen että se käyttöjärjestelmä tarvitsee asentaa udelleen kun emolevy vaihtuu. eiköhän se siitä sitten lähde..
Ahmus
Junior Member

2 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2012 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoppa onko prossu oikein kiinni ku se lähtee hurraa muuten mut kuvaa ei saa jos se ei kunnol oo kii. ittellä meni joskus sekasi ku tottunu inteleihi nii amd oli vähä erilaine.
Haribooo
Newbie
_
13. tammikuuta 2012 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no sitä en oo vielä kokeillu. Mutta eikös sen pitäisi kuitenkin BIOSsiin mennä jos käynnistää ilman kovoa?

Edit. Joo prossunki laitoin uudelleen. Tällä kertaa jopa ihan ohjeiden mukaan. Ei vaikutusta..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 08:06

Ahmus
Junior Member

2 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2012 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näkyykö kuvaa missään vaiheessaa ? vai koko aika ihan mustana ? onko muisti muute 1600mhz ku kattelin äske nii ei tuo emo näytä tukevan 1600mhz ainakaan ollenkaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 12:48

RatCon
AfterDawn Addict
_
13. tammikuuta 2012 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ahmus:
näkyykö kuvaa missään vaiheessaa ? vai koko aika ihan mustana ? onko muisti muute 1600mhz ku kattelin äske nii ei tuo emo näytä tukevan 1600mhz ainakaan ollenkaa

Sillon se käyttää sitä muistikampaa 1333Mhz asetuksilla.
Ahmus
Junior Member

2 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2012 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko koittanu jos vaihat niitte muistien paikkaa et pistät eripaikkoihi niitä kiinni sinne ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 16:19

BPVest
AfterDawn Addict
_
13. tammikuuta 2012 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kokeillu yhellä muistikammalla

Haribooo
Newbie
_
14. tammikuuta 2012 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä olen niinku joe ylempänä mainitsin. Ei vaikutusta..
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. tammikuuta 2012 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä olen niinku joe ylempänä mainitsin. Ei vaikutusta..
Kaikki liitännät OK? Varsinki emon 8 pin?

Haribooo
Newbie
_
14. tammikuuta 2012 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kaikki on kunnolla. Ja tuossa emon 8-pinnisessä on semmone juttu et mulla tulee siihen vaan 4 pinninen. Jimm's pcn asiakas tuki sanoi että toimii vaan 4 pinnisellä.
BPVest
AfterDawn Addict
_
15. tammikuuta 2012 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kaikki on kunnolla. Ja tuossa emon 8-pinnisessä on semmone juttu et mulla tulee siihen vaan 4 pinninen. Jimm's pcn asiakas tuki sanoi että toimii vaan 4 pinnisellä.
Koita pistää adapterilla toinen 4 pinninen kii. Pitäis toimii. PC maailmassa pitäis toimii on usein ei toimi.

DualCore
Newbie
_
15. tammikuuta 2012 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päivitä bios , sama ongelma oli itsellä kanssa kun vaihdoin uuden näytönohjaimen.
Haribooo
Newbie
_
15. tammikuuta 2012 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Pitää vaa ettiä tollane adapter jostain. Mitähän nuo maksaa?
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2012 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Pitää vaa ettiä tollane adapter jostain. Mitähän nuo maksaa?
Halvallahan noita saa esim. täältä.
Bierko78
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2012 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Mulla vähän saman tyylinen ongelma, mutta mä vaihdoin näyttiksen ja prossun ainoastaan ja signaalia ei tule minkäänlaista.

Osaiskohan joku auttaa?

Laitoin vanhat osat takaisin, enkä saa kuvaa enään niilläkään :-S

Vanhan näyttiksen kun laitan kiinni, sen tuuletin pyörii, mutta kun vaihdan sen uuteen,
niin uuden tuuletinkaan ei pyöri, tekee ihan pikku nykyn ja siihen jää.

Aika avuton olo kyllä tällä hetkellä, ja omat keinot ainakin loppu :(
Mainos
_
__

_
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2012 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bierko78:
Moro.

Mulla vähän saman tyylinen ongelma, mutta mä vaihdoin näyttiksen ja prossun ainoastaan ja signaalia ei tule minkäänlaista.

Osaiskohan joku auttaa?

Laitoin vanhat osat takaisin, enkä saa kuvaa enään niilläkään :-S

Vanhan näyttiksen kun laitan kiinni, sen tuuletin pyörii, mutta kun vaihdan sen uuteen,
niin uuden tuuletinkaan ei pyöri, tekee ihan pikku nykyn ja siihen jää.

Aika avuton olo kyllä tällä hetkellä, ja omat keinot ainakin loppu :(
Mitkä ovat koneen osat?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emo+prossu vaihdettu=näyttö ei saa signaalia!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy