User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > gaming headset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gaming Headset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2009 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olis kysymys tälläsistä vehkeistä

Olen kattellu noita uusia kuulokkeita kun nämä vanhat fatal1tyt tosiaan hajoaa....

Elis 2-3 hyvää vaihtoehtoa mitä olen tässä kattellut elikkäs

1.SONAR 5.1 Gaming Headphones Cyber Snipa

Ja toiset tietty razeriltä :D

2.Razer Carcharias Gaming Headset

Kokemuksia mielipiteitä ja ehdottomasti hyvät huonot puolet ja uusia ehdokkaita samasta hinta luokasta otetaan vastaan :D
pseDe
_
22. syyskuuta 2009 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääkö sen olla nimenomaan pelaamiseen suunnattu headset?
Member
_
22. syyskuuta 2009 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä pelaamiseen sopivat headsetit löytyy Steelseriesiltä.

Steelseries Siberia, todella hyvät kuulokkeet, jossa erillinen mikki on plussaa, itse olen omistanut tämän headsetin nyt vuoden,todella kevyet,mutta silti kestävät.

Steelseries 5H, en ole itse kokeillut mutta kyseessä pitäisi olla kovan tason gaming headset.

Sinun ehdottamien kuulokkeiden hintaa en katsonut joten voi olla että meni hinta korkealle, mutta nämä kaksi hyviä vaihtoehtoja.
Sandsteed
Newbie

1 tuotearvio
_
22. syyskuuta 2009 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä vielä yhdet luurit harkittavaksi:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10317

Itseltäni löytyy kyseiset luurit ja ei ole yhtään huonoa sanottavaa. Korvakupit eivät paina korvia ollenkaan ja kuulokkeet vaimentavat taustameteliä kohtalaisesti joka entisestään tehostaa peliäänten kuuluvuutta.

Voice morphing softa on ihan kiva lisä jos haluaa kommentoida ''in your face'' -metodilla headshottejaan yms. muita pelaajia härnätäkseen.
PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. syyskuuta 2009 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unohda monikanavakuulokkeet.

Tehomylly.
Mainos
_
__

_
zcofcss
_
23. syyskuuta 2009 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvitse olla gaming hedsetit kyllä musiikkia tulee kuunneltua itse asiassa aika paljonkin
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > gaming headset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy