User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kahden hiiren vailla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kahden hiiren vailla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valu90
Newbie
_
2. helmikuuta 2010 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta hiirtä fps peleihin lähinnä. Kahta mietin sopivaan budjettiinkin osuu.

G9 Logitech
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/910-001153

Kuulin hyvää ja huonoa palautetta. :/

CM Storm
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/SGM-6000-KLLW1-GP

Löysin pelkkää + netistä. Mutta merkki on ihan tuntematon. Kestääkö?

ps. Jos pidätte tätä keskustelua turhana, poistan.

ohop auto hyperlink kusi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 13:57

Senior Member

8 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2010 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

*AMD Athlon 64 X2 7850BE* *2GB DDR2 667MHz* *Radeon HD4670,512M* *M2N68 plus* *160GB & 250GB lätyt* *LG FLATRON W2242S 22"* *Windows ÄksPee*
Moderator
_
2. helmikuuta 2010 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jotain muuta saa ehdottaa:

Logitech G5

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Member
_
2. helmikuuta 2010 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyllä Logitech MX518 on aivan mahtava hiiri, mulla jo toinen menossa ku niin ihastuin tähän... entinen ei suinkaan hajonnu vaan myin, ku kaveriki tykkäs ja halus välttämättä ostaa ^^ toinen mikä ainaki mun käteen sopi tosi hyvin kaupassa oli logitech MX5500 revolution, mutta en tiiä myydäänkö missään pelkkää hiirtä, ku toi myydään yleensä hiiri+näppis pakettina.
Mainos
_
__

_
valu90
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer Respawn http://www.jimmspc-store.fi/tuote/260698
Infrapunasensori? Miten eroaa laserista? Käytännössä. Hyvä?

Jimms myy G9X hiirtä 49.90? Mutta olen kuullut että se on kömpelö ja Logitech merkistä minulla on paska kuva. (Yksi hiiri hajonnut)

G5 Hiirtä olen käyttänyt oli ihan hyvä mutta en siitä sitten kuitenkaan tiedä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 14:06

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kahden hiiren vailla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy