User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki pelit pätkii (solved)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaikki pelit pätkii (Solved)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2014 @ 02:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve. Osaisko kukaan kertoa mikä mahtaisi olla vikana? Pelit kyykkää aina jossain vaiheessa kun pelaa. Lämmöt ei nouse normaalista poiketen.

Koneen specsit:
Intel i7 4820K
2 kpl Sli:ssä Asuksen Gtx 680 Dc2 O.C
16GB kingston Hyper X blue 1600mhz
Emolevy Asus x79 deluxe lga 2011
Kovoina SSD:t
Windows 7 Pro 64bit
Powerina Zalman 1000w
Senior Member

12 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2014 @ 02:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajureita ekana kattoisin

Win 10 Pro | Intel i7 8750h | GTX 1060 6GB | 32GB DDR4 | 500GB NVMe SSD + 1TB HDD
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2014 @ 03:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Legitti:
ajureita ekana kattoisin
Ajurit on uusimmat ja biossiki päivitetty

Aloittelia
Joy69
Suspended due to non-functional email address
_
2. kesäkuuta 2014 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihtoehtoja on aika monta. Kaikki taustaohjelmat,ylikellotus,muistit tai sitten voi poweri jostain syystä hyytyä.
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2014 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato prossun ja näyttiksen käytöt?
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 01:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joy69:
Vaihtoehtoja on aika monta. Kaikki taustaohjelmat,ylikellotus,muistit tai sitten voi poweri jostain syystä hyytyä.
Sekin voi olla. FPS on esim metro last lightissa max asetuksilla ilman ssa:ta about 110-150 ensimmäiset 20 sekuntia, sen jälkee laskee 18-20... huomasin tuossa että otin sli pois päältä ja laitoin takaisin tuli blue screeniä. onkohan emossa vikaa vai sli:ssä?
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 02:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FINDarkside:
Kato prossun ja näyttiksen käytöt?
Eli metron last lightin aikana kun fps on 100-200: videomuistin käyttöaste on 49%,
videomuistia käytössä 1013 mb ja vapaata videomuistia 1035mb. prossun käyttöaste on noin 20-40% luokkaa.

kun fps kyykkää 18-20: videomuistin käyttöaste 53%, videomuistia käytössä 1075 mb ja vapaata videomuistia 1035mb. prossun käyttöaste 30-50%

sitä vaan ihmettelen että miksei AIDA näytä ollenkaan toisen näyttiksen tietoja? eikäs muistit kuitenki pitäisi olla tuplat?

Aloittelia
Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sinulla on SLI:ssä kaksi 1GB korttia niin niiden hyödyntämä muisti on 1GB. Kahdella 2GB kortilla 2Gb ja kahdella 4GB kortilla 4GB. Eli jakavat siis muistinsa.

Minkäs ikäinen tuo poweri on?

i5-4670k / Asus Z87-A / Asus GTX760 OC DCII / Corsair Vengeance Low-Profile 1600MHz 2x4GB / Samsung 128GB SSD PRO / 1TB WD Caviar Blue / Corsair TX650M / Scythe Ashura Shadow / Fractal Design Define R4
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti S11l1:
Jos sinulla on SLI:ssä kaksi 1GB korttia niin niiden hyödyntämä muisti on 1GB. Kahdella 2GB kortilla 2Gb ja kahdella 4GB kortilla 4GB. Eli jakavat siis muistinsa.

Minkäs ikäinen tuo poweri on?
Aivan. Poweri taitaa olla yli 2 vuotta vanha.
Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse lähtisin purkamaan ongelmaa seuraavassa järjestyksessä:

1. Jos joltain kaverilta saisi tehokkaan powerin lainaan kokeilisin sillä
2. SLI pois ja testaat molemmilla korteilla erikseen
3. Jos prossua kellotettu niin ne pois
4. 1 muistikampa kerrallaan kiinni

Jos ei ole itse kasattu niin sitten vain takuuseen, mutta oletan että itse kasattu?

Aivan pois suljettua ei ole ajuri/softa ongelmatkaan. Kun päivitit näyttisten ajureita niin poistitko vanhat ensin? Esim. driversweeperillä?

i5-4670k / Asus Z87-A / Asus GTX760 OC DCII / Corsair Vengeance Low-Profile 1600MHz 2x4GB / Samsung 128GB SSD PRO / 1TB WD Caviar Blue / Corsair TX650M / Scythe Ashura Shadow / Fractal Design Define R4
Uppmas
Senior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen härskisti vaan asentamaan Winukan uudestaan (mikäli kone on kasattu ja se on mahdollista), kaikki tärkeät tiedostot tietenkin varmuuskopioiden.
Eliminoi softaongelmien mahdollisuuden ja sivutuotteena saa puhtaan Windowsin.
Jos se ei toimi, niin vikaa aletaan etsiä raudasta.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas:
Itse suosittelen härskisti vaan asentamaan Winukan uudestaan (mikäli kone on kasattu ja se on mahdollista), kaikki tärkeät tiedostot tietenkin varmuuskopioiden.
Eliminoi softaongelmien mahdollisuuden ja sivutuotteena saa puhtaan Windowsin.
Jos se ei toimi, niin vikaa aletaan etsiä raudasta.
winukka on asennettu uudelleen.

Aloittelia
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti S11l1:
Itse lähtisin purkamaan ongelmaa seuraavassa järjestyksessä:

1. Jos joltain kaverilta saisi tehokkaan powerin lainaan kokeilisin sillä
2. SLI pois ja testaat molemmilla korteilla erikseen
3. Jos prossua kellotettu niin ne pois
4. 1 muistikampa kerrallaan kiinni

Jos ei ole itse kasattu niin sitten vain takuuseen, mutta oletan että itse kasattu?

Aivan pois suljettua ei ole ajuri/softa ongelmatkaan. Kun päivitit näyttisten ajureita niin poistitko vanhat ensin? Esim. driversweeperillä?
Joo kone on itse kasattu.

Isomman powerin testaus käynyt mielessä.
erikseen molemmilla näyttiksillä toimii.
prossu automaatti kellot
ja muistikammat käyty mem testillä läpi, ei virheitä

Aloittelia
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nizogo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti S11l1:
Itse lähtisin purkamaan ongelmaa seuraavassa järjestyksessä:

1. Jos joltain kaverilta saisi tehokkaan powerin lainaan kokeilisin sillä
2. SLI pois ja testaat molemmilla korteilla erikseen
3. Jos prossua kellotettu niin ne pois
4. 1 muistikampa kerrallaan kiinni

Jos ei ole itse kasattu niin sitten vain takuuseen, mutta oletan että itse kasattu?

Aivan pois suljettua ei ole ajuri/softa ongelmatkaan. Kun päivitit näyttisten ajureita niin poistitko vanhat ensin? Esim. driversweeperillä?
Joo kone on itse kasattu.

Isomman powerin testaus käynyt mielessä.
erikseen molemmilla näyttiksillä toimii.
prossu automaatti kellot
ja muistikammat käyty mem testillä läpi, ei virheitä ja erikammoillaki


Aloittelia
Uppmas
Senior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nizogo:

winukka on asennettu uudelleen.
Juuri äskettäin?
Jos näin, niin itse en voi kuin levitellä käsiäni.
Powerin vaihto toki olisi yksi juttu, mutta sen vaikutukseen en jaksa uskoa.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2014 @ 21:22

Mainos
_
__
 
_
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2014 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joopa jooo vika löytyi. asensin vanhemmat nvidian 306.97 ajurit tilalle nii alko kaikki toimimaan.. ilmeisesti nyky ajurit täyttä kuraa. Kiitos kaikille avusta :)

Aloittelia
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaikki pelit pätkii (solved)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy