User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimet alko säristä...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaiuttimet alko säristä...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Mulle tuli tämmönen onkelma käytettyinä huuto.netistä ostettujen Logitech X-230 2.1 kaiuttimien kanssa:

Musiikkia kuunnellessa etenkin rauhallisemmissa kappaleissa kuuluu bassovahvistimesta tai oikeesta kaiuttimesta (en oo varma) särinää. Sillon kun n. 1kk sitte ostin nää nii toimi täydellisesti. En oo ihan varma koska nää alko särisemään, mutta päivitin tossa vähä aika sitte Vistan Service Pack 2 ja voi olla että sen jälkeen tuli tää ongelma. Koitin eilen päivittää emon ääniajurit, mutta se ei auttanut yhtään.

Mulla ei oo mitään hajua mistä tää voi johtua, koska en oo kauheen hyvä tietokoneiden kanssa. Voiko olla, että kajarit on vaan paskat? Kiitos jo etukäteen ja kysykää pois jos mietitte jotain..

Core 2 Duo E6600, Club3D GeForce 8800GTS 512MB, 2GB 800MHz DDR2, Asus P5B, Antec Sonata III/Antec Earthwatts 500W, Samsung Spinpoint T166 500GB
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2009 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kverilla samat skobet, ja sillä ainakin autto kun pestiin ne kuumalla vedellä, tai siis kustiin päälle mutta sama juttu varmastkikkin(i think).
Eli se elementin kartion pahvi kovettuu, kun sen antaa kuivua kunnolla, ja loppu tulos jäykemmät elemtti pahvit, kovemmat soundit.
Mutta asiaan jotkut playerit ovat huonoja musiikin kuunteluun, winamp on paras.
Member

18 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2009 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä pleijerillä ei ole mitään tekemistä särisemisen kanssa. Wampit on... (V)ampeille. Sama vähän kuin kaupan valmis lasagne uusavuttomille. Mulla on ihan samaiset kaiuttimet että vähän malttia siihen basso säätöön niin puhtaasti kuuluu E-Typet.

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2009 @ 20:26

Moderator

7 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2009 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rovare81:
Kverilla samat skobet, ja sillä ainakin autto kun pestiin ne kuumalla vedellä, tai siis kustiin päälle mutta sama juttu varmastkikkin(i think).
Eli se elementin kartion pahvi kovettuu, kun sen antaa kuivua kunnolla, ja loppu tulos jäykemmät elemtti pahvit, kovemmat soundit.

Kuulostaa siltä etten itse lähtisi testaamaan, vähintäänkin riskeeraa kaiuttimien toiminnan täysin :)

Member
_
11. lokakuuta 2009 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rovare81:

Kuulostaa siltä etten itse lähtisi testaamaan, vähintäänkin riskeeraa kaiuttimien toiminnan täysin :)
Joo en ihan ensimmäiseks tota testaisi..

Lainaus:
Sillä pleijerillä ei ole mitään tekemistä särisemisen kanssa. Wampit on... (V)ampeille. Sama vähän kuin kaupan valmis lasagne uusavuttomille. Mulla on ihan samaiset kaiuttimet että vähän malttia siihen basso säätöön niin puhtaasti kuuluu E-Typet.

Winamppia käytän, mutta sillä ei näyttäisi olevan merkitystä, koska windows media playerillä särisee myös. Luin jonku arvostelun ko. kaiuttimista ennen ostamista ja siinä luki, että basso särisee jos sitä pitää kovalla, joten oon aina pitäny sitä minimissä.
Edelleen siis särisee.

Core 2 Duo E6600, Club3D GeForce 8800GTS 512MB, 2GB 800MHz DDR2, Asus P5B, Antec Sonata III/Antec Earthwatts 500W, Samsung Spinpoint T166 500GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2009 @ 17:13

maccrio
Account closed as per user's own request
_
11. lokakuuta 2009 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko tietokoneen asetuksista menny säätelemään äänien asetuksia? Oon joskus koittanu vähä säädellä niitten kanssa ja äänet on menny iha särinäks ja rapinaks.
Mainos
_
__

_
Member
_
20. lokakuuta 2009 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti maccrio:
Ootko tietokoneen asetuksista menny säätelemään äänien asetuksia? Oon joskus koittanu vähä säädellä niitten kanssa ja äänet on menny iha särinäks ja rapinaks.
En oo säätäny mitään asetuksia.

Tänään tarkastelin vähän lähemmin tota rapinaa ja huomasin, että se tulee toisesta kaiuttimesta. Ei siis bassosta. Ja kaikki äänethän ei muuten ole ihan rahinaa ja särinää vaan jollain tietyllä taajuudella esim. peleissä jos joku nainen puhuu, niin se särisee ärsyttävästi.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimet alko säristä...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy