Moikka vaan kaikille ois tällainenongelma tällaisessa setissä kuin Intel Core i7-2600K prosessori + emolevyAsus P8P67 emolevyssä keskusmuistia 3kpl 2GB OCZ DDR3 1600MHz + 1kpl 2GB Kingston DDR3 1600MHz = 8GB ja 128GB SSD-kiintolevy SSDNow V -Series, MLC, 2.5", SATA II + 1TB Barracuda 7200.12, 3.5", SATA II, 32MB, 7200RPM ja GeForce GTX 580,
700W, LC8700 V2.2 Hyperion Modulaari ATX-virtalähde ja kayttis windows 7 home premium ,eli ongelma on tossa kokoonpanossa että välillä ei tunnista keskusmuistia kuin 4GB ja joskus tunnistaa kaikki 8GB oikein eli voisko joku asetus tohon biossissa vaikuttaa nyt bios asetukset vakiona ja mistähän löytyis ati 4890 pci-e näytönohjain korttiin vanhempia ajureita.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HeQu: onkos sulla 64 bittinen versio käyttiksestä?
32 bittinen tukee vain hieman yli 3 gigaa.
jos on 64 niin tukeeko emo kyseisiä muisteja?
On mulla 64 bittinen käyttis ja kaikki päivityksetkin on asennettu ja toisessa emossa testattu että noi muistit on kunnossa osaiskohan joku sanoa onko noi mun muistit yhteen sopivia ton emolevyn kanssa.
Mistä olet noita kattonut. Windows näyttää 4GB ja Bios 8GB, eikös se näin mennyt? Muistit puolittuu, vai olikos se mhz:t :D ei muista näin pakkasesta tulleena.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: Mistä olet noita kattonut. Windows näyttää 4GB ja Bios 8GB, eikös se näin mennyt? Muistit puolittuu, vai olikos se mhz:t :D ei muista näin pakkasesta tulleena.
Moro oon kattonu noi muistin määrät ensin biossista ja sit wimdowssista jä välillä tuolla biosissakin ei näy tosta muistin määrästä kuin puolet ja aina on bios ja windows näyttäny saman määrän.