User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.6.2025 / 16:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee pelien aikana :p
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone kaatuilee pelien aikana :P
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Th3N00b1
Junior Member
_
1. lokakuuta 2012 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juups eli mun acer aspire m3203 kaatuilee mw3 pelien aikana aika reilusti ja kun menee ctrl+alt+del niin suoritinkäyttö sata muistikäyttö 2,80gt? Näyttiksen ja virtalähteen olen uusinut näyttis on nvidia geforce gt440 onkohan 2gt muistii..? Niin eli pitääkö mennä uuden prossun hankkimiseen ja prossu mielellään ei yli 100e :) Olen kattonut jotain amd phenom prossuu en muista tarkemmin... Laittakaas vinkkejä:)
Negative81
Suspended due to non-functional email address
_
1. lokakuuta 2012 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Th3N00b1:
Juups eli mun acer aspire m3203 kaatuilee mw3 pelien aikana aika reilusti ja kun menee ctrl+alt+del niin suoritinkäyttö sata muistikäyttö 2,80gt? Näyttiksen ja virtalähteen olen uusinut näyttis on nvidia geforce gt440 onkohan 2gt muistii..? Niin eli pitääkö mennä uuden prossun hankkimiseen ja prossu mielellään ei yli 100e :) Olen kattonut jotain amd phenom prossuu en muista tarkemmin... Laittakaas vinkkejä:)
Tommosia halpoja valmispaketti koneita on oikeastaan aika turha lähteä päivittämään, sillä yhden osan uusiminen vaatii kaikkien uusimista. Ellei tietenkin hanki samaa mikä siinä jo oli.
Tossa taitaa olla 300w kiinanpoweri? Emolevy pitäs uusia kans, että sais vähänkään uudempaa prossua tilalle.

I7 2600K 4,2Ghz, Corsair 1000w, 8Gb DDR3 1666mhz, 2x MSI 680 Lightning 2GB Sli, Windows 7 64 bit Professional, ASus PB278Q 27" 2560x1400.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2012 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei välttämättä käy nuo uudet prossut emoosi,koska pakettikoneiden emot on onnettomia,voit koittaa ostaa phenom 945,saattaa käydä koneeseesi,mutta mikään ei ole varmaa...

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2012 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Th3N00b1:

Heikko prossu tai muistinkäyttö ei kaatuilua aiheuta. Ongelma johtuu yleensä lämmöistä, pelistä tai ajureista.

Katsoppa vaikka hwmonitor ohjelmalla millaiset lämmöt koneessa on. Olisi myös hyvä tietää miten kotelotuuletus on hoidettu. Muita keinoja ongelman ratkaisemiseksi on pelin päivittäminen uusimpaan ja näytönohjaimen ajureiden päivitys. Prossun ostamisessa tuurilla ei ole järkeä...

Niin ja pelin toimivuutta voi kokeilla myös siten että pitää koneen kylkeä auki. Tällöin kotelo jäähtyy varmasti riittävästi...

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2012 @ 13:11

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2012 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kotelon takatuuletinpaikkaan voisi harkita 92mm tuuletinta,koska siellä ei sitä valmiina ole,(itse omistin aspire m3203 hieman tykimmillä osilla,eikä ollut takatuuletinta)

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee pelien aikana :p

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy