User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 02:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuulokkeita
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuulokkeita
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
_
21. syyskuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli näihän tässä kävi että fatalityt hajis ja tarttis saada uudet kuulokkeet.

Sellasia vaatimuksia että olis hyvät :D
Bassot,johdot,tietty äänen toisto niinku yleensä kuulokkeissa ja sitten tarttis vielä mikinkin....

Eli jos oli jotain hyviä ehdotuksia olen yrittänyt katella mut ei löydy oikeen näitä mikillisiä malleja

Olis melko pikasessa tarpeessa ku ei jaksais kuunnella vaan vasemman puolen kuuloketta että näin fatalityillä....
Senior Member

11 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2009 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
odota alle kuukaus ja osta siberia v2 tai sit het ostat 5h v2 tai perus siberiat...

melkeinmpä voin sanoa et pari kertaa paremmat ku nuo sun vanhat roska fatat nimimerk. kokemusta on...

Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2009 @ 21:08

Junior Member

9 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu jonkun aikaa nuo perus siberiat ja tyytyväinen oon ollu.
Äänenlaadusta en sano mitään, kun en koskaan mitään oikeesti huippukuulokkeita kokeillut...
Mutta johdot todellakin riittävät ja mikki erillisen johdon päässä, voi laittaa vaikka näytön päälle.

E8500@4.2Ghz, HD4870@775/1000Mhz, 4gb DDR2, Asus P5Q Pro, 2x Samsung 500gb HDD, Sonata 3
HiFifreak
Junior Member
_
22. syyskuuta 2009 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on myös kuulokkeet haussa. En mitään hirveän kalliita viitsi hommata, mutta kunhan hinta-laatu olisi kohdillaan niin olisin tyytyväinen. Mikkiä ei tarvitse olla kuulokkeissa, ostan vaikka erikseen kunhan kuulokkeet ovat oikeasti hyvät.
Senior Member

11 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2009 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HiFifreak:
Mulla on myös kuulokkeet haussa. En mitään hirveän kalliita viitsi hommata, mutta kunhan hinta-laatu olisi kohdillaan niin olisin tyytyväinen. Mikkiä ei tarvitse olla kuulokkeissa, ostan vaikka erikseen kunhan kuulokkeet ovat oikeasti hyvät.
suosittlen noita samoja mitä aikaisemassa viesitssä ehdotin jotkun senhheiserit ois myös varmaan hyvät!!

Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
23. syyskuuta 2009 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljon saisi laittaa rahaa?
Luulen että saat paremmat kuulokkeet jos jätät headsetin ostamatta ja ostat mikin erikseen.

EDIT: Ja sama hififreakille: paljon budjetti?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2009 @ 14:32

HiFifreak
Junior Member
_
23. syyskuuta 2009 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pseDe:
Paljon saisi laittaa rahaa?
Luulen että saat paremmat kuulokkeet jos jätät headsetin ostamatta ja ostat mikin erikseen.

EDIT: Ja sama hififreakille: paljon budjetti?
siihen 100e pintaan saa olla, ei nyt haittaa jos tosi hyvissä menee 10e yli mutta mielellään 100e pintaan, tai alle. Haitarina vois olla 60-100e.
HiFifreak
Junior Member
_
25. syyskuuta 2009 @ 23:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nostoa kehiin, kun olen malttamaton odottamaan vastauksia :)
Mainos
_
__

_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2009 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HiFifreak:

siihen 100e pintaan saa olla, ei nyt haittaa jos tosi hyvissä menee 10e yli mutta mielellään 100e pintaan, tai alle. Haitarina vois olla 60-100e.

Jos jenkeistä tilaaminen ei ole este niin Alessandron MS-1 kuulokkeet. Itse ollut äänenlaatuun erittäin tyytyväinen ja yllättynyt siitä miten hyvää äänenlaatua voi saada kohtuu hintaan. Kyseinen merkki tunnetaan suomessa nimellä Grado joka on arvostettu ja erittäin hyvin testeissä pärjännyt kuulokemerkki (esim. hifimaailma).

Äänenlaadultaan nuo vastaavat suunnilleen Gradon sr125 malleja jotka maksavat sen 200?.

Ja tuolta ne voi tilata
http://www.alessandro-products.com/main.php?p=headphones
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kuulokkeita

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy