Lämpötahna
|
|
SAAATANA
Suspended permanently
|
29. marraskuuta 2010 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysyn tätä täällä nyt erillisenä kysymuksenä, kun kukaan ei näytä osaavan vastata mulle tuolla läppäripuolella.
Eli saako lämpötahnaa jostain normikaupasta, ja mikä olisi sopivaa? Sellanen paketti, josta riittäisi vähän useampaakin koneeseen.
Onko vaikka verkkokauppa.comissa?
En osta jimmsiltä.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2010 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SAAATANA: En osta jimmsiltä.
Ja minkähän ihmeen takia? tietty jos verkkokaupan pulju on naapurissa niin sitten ihan ymmärrettävää.
tossa yksi parhaista
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=53619
tuo määrä riitää moneen asennukseen.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2010 @ 14:01
|
SAAATANA
Suspended permanently
|
29. marraskuuta 2010 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
29. marraskuuta 2010 @ 20:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse suosittelen Nexuksen 30% hopeatahnaa.
http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=THERMAL+PASTE&b=1
Siitä riittää todella reippaasti, itse käyttänyt nyt seitsemään prossuun ja vieläkin on tuubissa reippaasti jälellä tavaraa. Lisäksi toimii huomattavasti paremmin kuin monet halpaversiot hopeatahnasta, jotka ovat tyyliin 5-10% hopeaa omaavia. Näistä tuli yksi huoltoon, josta lähti puhaltamalla tahnat pois. Ainoa tahna jota itse käytän.
*edit*
Näköjään löytyy myös verkkokaupasta:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23653
Sen verta vinkkinä ettet hyödy tuon kalliimmista tahnoista kuin marginaalisesti.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2010 @ 20:27
|
SAAATANA
Suspended permanently
|
29. marraskuuta 2010 @ 20:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
29. marraskuuta 2010 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Molemmat maksaa lähemmäs 7 euroa, joista toinen ei ole edes hopeatahnaa.
Ehdottamani tuote maksaa hieman alta 4 euroa, joka on oikeasti pätevää.
|
SAAATANA
Suspended permanently
|
29. marraskuuta 2010 @ 21:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Meinasin vaan, kun on isompia paketteja.
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
2. joulukuuta 2010 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SAAATANA: Meinasin vaan, kun on isompia paketteja.
Ei oo syytä sen takia hommata. Edelleen tuo Nexus on todella riittoisaa, ellet sitten urakalla tahnaile viikottain koneita. Riittävän tehokasta, sekä hinta-/laatusuhde kohdallaan.
|
Member
|
6. joulukuuta 2010 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite käytän hammastahnaa ja cpun lämmöt idlessä 30-35 ja rasituksessa max 65-70 ja kellotettu
|
SAAATANA
Suspended permanently
|
6. joulukuuta 2010 @ 14:44 |
Linkki tähän viestiin
|
No minä en taida kuiteskaan hammastahnaa laittaa... ootko kokeillu ketsuppia?
|
Gameson
Senior Member
5 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2010 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
|
Member
|
6. joulukuuta 2010 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SAAATANA: No minä en taida kuiteskaan hammastahnaa laittaa... ootko kokeillu ketsuppia?
heheheh.. eiko oikeesti.. perus colgate ilman mtn palleroita toimii. for real...
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
6. joulukuuta 2010 @ 16:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti keijo123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SAAATANA: No minä en taida kuiteskaan hammastahnaa laittaa... ootko kokeillu ketsuppia?
heheheh.. eiko oikeesti.. perus colgate ilman mtn palleroita toimii. for real...
Ei todellakaan näin.
Jos hyvä hopeatahna maksaa alle vitosen, ja siitä riittää yli kymmeneen käyttökertaan niin minkä ihmeen takia sinne pitää jotain hammastahnaa tunkea ? Omapahan on konees, muille en todellakaan suosittele tälläistä.
Ja jos kyseessä on trolli, niin aika huono sellainen tälläkertaa.
|
Member
|
6. joulukuuta 2010 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
no hyvinhän se mulla toimii..
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
6. joulukuuta 2010 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeiltu on hammastahnaakin, parin päivän päästä se oli kuin betonia prossun päällä :D, puukolla sai raapia pois
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2010 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SAAATANA: Kysyn tätä täällä nyt erillisenä kysymuksenä, kun kukaan ei näytä osaavan vastata mulle tuolla läppäripuolella.
Eli saako lämpötahnaa jostain normikaupasta, ja mikä olisi sopivaa? Sellanen paketti, josta riittäisi vähän useampaakin koneeseen.
Onko vaikka verkkokauppa.comissa?
En osta jimmsiltä.
Akasa AK-5022 et tarvi muita miettiä jatkossa.
|