User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.6.2025 / 23:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä kotelo?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä kotelo?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bf1heroes
Junior Member
_
15. kesäkuuta 2010 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkimassa uutta tietokonetta. Mikä näistä koteloista olisi paras?
link
link
link
itse pitäisin eniten ehkä zegamaxista, mutta onko se laadukas, hiljainen, ja viileä?

Powercolor hd 5830 pcs+ 1gb//Phenom II x2(unlock->x3) 555 BE @3,7ghz //A-data 4gb 1333mhz ddr3//Asus m4a88td-v evo//Antec three hundred//Windows 7 home premium 64 bit//
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2010 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hinta/laatu suhteeltaan paras on Antec ja se on takuulla laadukas (ei ehkä hiljaisin, mutta viileä).
Nuo muut ovat ihan OK koteloita, paljon näyttävämpiä kuin 300.
Ota Three Hundred jos ulkonäkö on toissijainen asia.

PS. link on myös todella hyvä kotelo.
Senior Member
_
15. kesäkuuta 2010 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bf1heroes:
Eli olen hankkimassa uutta tietokonetta. Mikä näistä koteloista olisi paras?
link
link
link
itse pitäisin eniten ehkä zegamaxista, mutta onko se laadukas, hiljainen, ja viileä?
Antec 300 on suosittu ja hyvä perus kotelo. Hiljaisuutta ajatellen kannattaa ostaa äänieristys mattoa ja laittaa sitä seiniin kiinni. Myös muutama tuuletin ei ole pahitteeksi parantamaan ilmankiertoa kotelon sisällä. Tosin kotelosta löytyy valmiiksi 2 tuuletinta ja niilläkin pärjää hyvin eli ei ole pakko ostaa lisää tuulettimia koteloon.
Member

8 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2010 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on toi zegamax, tosin mustana (musta oli vähän kalliimpi, tiedä onko eroja) ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ei tuolta kopasta ääniä kuulu, ja kait ihan viileähkökin.

E: Ja todella tyylikäshän tämä on, hillitty mutta silti tyylikäs, ainakin minun makuun.
Miinusta vaan antaisin tosta etupaneelin todella kirkkaasta sinisestä valosta. Jos mikreenin saa helposti, niin en suosittele, ja sen kyllä varmaan jostain saa sammumaan, eikä itsellä ongelmaa, mutta on se kyllä kirkas.

i5-2500k@Mugen 3| HD 6870 |Corsair Force3 120GB | chieftec 650w | Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 12GB Ram

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2010 @ 23:16

bf1heroes
Junior Member
_
16. kesäkuuta 2010 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidan hankkia antecin three hundredin ja lisätä siihen eteen kaksi 120mm sinistä led tuuletinta, koska en ole oikein varma lunan viileydestä. Tai sitten ostan kalliimman fractal desing defina r2:kkosen

Powercolor hd 5830 pcs+ 1gb//Phenom II x2(unlock->x3) 555 BE @3,7ghz //A-data 4gb 1333mhz ddr3//Asus m4a88td-v evo//Antec three hundred//Windows 7 home premium 64 bit//

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2010 @ 10:14

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2010 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmat hyviä valintoja.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä kotelo?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy