Mikä täyttää kovon?
|
|
ffc
Newbie
|
1. marraskuuta 2012 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Kertokaas mikä mun C: kovoa täyttää. Tilaa 78gt, jäljellä enää 3.7Gt..ja summa pienenee kokoajan on laskenut tasaisen tappavaan tahtiin. Mutta kun katson esim. program files kansioiden sisältöä on jokainen vain esim. 90Kt - 190Mt ja ei noita kansioita mielestäni ole niin montaa, että 78Gt on kohta täynnä. Mistä tämä n. 74Gt täyte muodostuu? Onko jossakin jotain piilossa? Mitä voin poistaa, että saan kovolle tilaa?
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
1. marraskuuta 2012 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ffc: Kertokaas mikä mun C: kovoa täyttää. Tilaa 78gt, jäljellä enää 3.7Gt..ja summa pienenee kokoajan on laskenut tasaisen tappavaan tahtiin. Mutta kun katson esim. program files kansioiden sisältöä on jokainen vain esim. 90Kt - 190Mt ja ei noita kansioita mielestäni ole niin montaa, että 78Gt on kohta täynnä. Mistä tämä n. 74Gt täyte muodostuu? Onko jossakin jotain piilossa? Mitä voin poistaa, että saan kovolle tilaa?
Windirstat esim kertoo mikä vie tilaa.
Todennäkösesti Temp kansio.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
Whatta Heck
AfterDawn Addict
|
1. marraskuuta 2012 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
X4 960T @4.4GHz + Ninja 3 + M5A99X evo r2.0 + G.Skill Ares 2x4GB 1866MHz + Samsung 830 128GB & 500GB hdd + XFX R9 270 DD + Asus DVD/RW + Rosewill BlackHawk + Super Flower 500W + Win 7 + Samsung 23" tv/näyttö + Modailen, siis olen
|
ffc
Newbie
|
1. marraskuuta 2012 @ 20:36 |
Linkki tähän viestiin
|
CCleaneria käytän "aktiivisesti" ja Temp kansio on tyhjä...
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
1. marraskuuta 2012 @ 21:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Todennäköisesti vanhoja palautuspisteitä on kertynyt jokunen giga.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
ffc
Newbie
|
1. marraskuuta 2012 @ 22:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajoin Windirstattin ja se antoi C:n täyttömääräksi vain 46Gt josta suurimman tilan vei Windows kansio 26.7Gt ja Windowsin sisällä winsxs-kansio 14.5Gt. Winsxs pitääkin sitten sisällään kaikenlaista roipetta aikalailla reilusti.
C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-naturallanguage6_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_f9cfc5e1446cdbd4
C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-mediaplayer-core_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16667_none_71cb05369d197478
Tän tyylisiä kansioita on reilusti (helvetisti).
Kertokaas ystävällisesti joku millä/mitä/miten saan C:n siistittyä ilman, että menee kaikki uusiksi tai vituiksi? Onko ns. format C ainut vaihtoehto?
Ja KIITOS jo tässä vaiheessa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2012 @ 22:51
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
1. marraskuuta 2012 @ 23:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Google sanoo ton winsxs kansion olevan joku Windowsin vanhojen tiedostoversioiden kansio. Täytyhän Microsoftin laittaa joku bloattikerääjä käyttikseen.
Disk cleanuppii voit kokeilla. Sillä saa jotain turhia poistettuu. Tohon kansioon en koskis.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
2. marraskuuta 2012 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joensuu: Todennäköisesti vanhoja palautuspisteitä on kertynyt jokunen giga.
Pisteet on tyypillisesti syynä uuden koneen ja nyypän kysymykseen 'mihin mun levytilaa häviää'. Winukka on alkanut vasta luomaan niitä palautuspisteitä.
XP:ssä pisteiden viemä tila per asema/osio on määriteltävissä 0 ... max 12,5% aseman koosta. Sovitun tilan täytyttyä systeemi tuhoaa pisteitä vanhimmasta päästä luodessaan uusia.
Kysyjän 78GB kovosta, c:stä veisi tilaa max 9,75GB.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
ffc
Newbie
|
2. marraskuuta 2012 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
No mulla on ollut kone näillä raudoilla n.2-3v. enkä oo paljoa muuta tehny ku CCleanerilla ajellu välillä..viime viikolla tuli äärimmäinen bluescreen tilanne ja ratkaisuksi löytyi huoltoliikkeessä pölyjen poisto.... kovon täyttymistä olen seurannut tässä muutaman kk:n. Kait se on duunattava format c: jos sillä sais lisää henkeä koneeseen.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2012 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ffc: No mulla on ollut kone näillä raudoilla n.2-3v. enkä oo paljoa muuta tehny ku CCleanerilla ajellu välillä..viime viikolla tuli äärimmäinen bluescreen tilanne ja ratkaisuksi löytyi huoltoliikkeessä pölyjen poisto.... kovon täyttymistä olen seurannut tässä muutaman kk:n. Kait se on duunattava format c: jos sillä sais lisää henkeä koneeseen.
Formatointi tuhoaa kaikki levyn tiedot, myös käyttöjärjestelmän, jonka jälkeen se on uudelleen asennettava.
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
Mainos
|
  |
|
ffc
Newbie
|
5. marraskuuta 2012 @ 08:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu tämä oli kyllä tiedossa ;)