Ongelma jimms pro gamer 1090T kanssa
|
|
saapo
Newbie
|
9. syyskuuta 2010 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Hankin kyseisen koneen tanaan, mutta ei suostu kaynnistymaan. Virrat koneeseen kylla tulevat, mutta siihen se jaakin. Naytto ilmoittaa no connection eika hiireenkaan syty valoa, kone kuitenkin hurisee ja valot palavat siina. Missa mahtaa olla vika ja kykenenko itse sita korjaamaan? Apuja kaivataan!
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
9. syyskuuta 2010 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti saapo: Hankin kyseisen koneen tanaan, mutta ei suostu kaynnistymaan. Virrat koneeseen kylla tulevat, mutta siihen se jaakin. Naytto ilmoittaa no connection eika hiireenkaan syty valoa, kone kuitenkin hurisee ja valot palavat siina. Missa mahtaa olla vika ja kykenenko itse sita korjaamaan? Apuja kaivataan!
Älä ainakaan ite ala korjaamaan. Pakettina ostettu nii takuuseen jos ei toimi.
Ei tossa muuta ku takuuseen laitat. Ostikko postitse? Ehkä kuljetuksessa viskottu urakalla.
Muista pistää se RMA ennen ku lähetät.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2010 @ 22:50
|
Member
|
10. syyskuuta 2010 @ 01:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jostain syystä itse kun olen tutullani myös nähnyt jimmsissä kasatun koneen (ylläri ei toiminut) niin toteaisin, että alkaa olemaan tuo firma aika huono nykysin.
[quote=joopa_joo]
Sillä on about 6 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja 2 vuotta hackkeroimisestä, kuuluisuus myös steam hackereiden maailmassa jos et ole koskaan kuullut.[/quote]
*Reps*LoL*KukkuU*
|
saapo
Newbie
|
10. syyskuuta 2010 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä takuuseen meinaan laittaa. Hain koneeni myymälästä juuri sen takia, että kone olisi ehjä. Aika vtuttavaa lähteä pitkän matkan takaa juoksemaan myymälässä. Olettaisin heidän kokoamansa koneen toimivan, koska testaus pitäisi suorittaa aina ennen asiakkaalle antoa. Todella piittaamatonta toimintaa.
Missäköhän vika mahtaa piillä, kun virrat koneeseen tulevat, mutta piippausta ei kuulu.
|
raven0ak
Member
|
10. syyskuuta 2010 @ 08:06 |
Linkki tähän viestiin
|
tapaus siin selvä et emo enempi tai vähempi rikki...sen vert linjat kunnos et saat startti signaali powerille asti mut se jälkee o pimeetä...chipsetit yms ilmosesti
|
Member
|
10. syyskuuta 2010 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile liittää näyttö toiseen liittimeen.
[DEFINE R3][NEXUS RX-8500][INTEL C2D E8400][ASUS P5Q SE PLUS] [KINGSTON 4GB-800][PALIT GTX260 SONIC][ACER V233H-23"][SAMSUNG F3 1TB * 2][SGT BARRACUDA 750]
|
Member
|
10. syyskuuta 2010 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse veikkaisin Ram muistejen huonoa kiinnitystä tai vastaavaa, itselläni eilen fukkas rammit ja ei tullut näyttöön mitn. Uudelleen kiinnitys ja hetken runkkaus edes takas ja toimi.
[quote=joopa_joo]
Sillä on about 6 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja 2 vuotta hackkeroimisestä, kuuluisuus myös steam hackereiden maailmassa jos et ole koskaan kuullut.[/quote]
*Reps*LoL*KukkuU*
|
saapo
Newbie
|
10. syyskuuta 2010 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SPJ75: Kokeile liittää näyttö toiseen liittimeen.
Kokeiltu on, eikä toiminut. Näyttö kuitenkin toimii vanhassa koneessa. Vein tietokoneen nyt Jimmsille ja lupasivat soittaa kun on valmista. Toivottavasti ei kestä ikuisuuksia...
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
10. syyskuuta 2010 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Missäköhän vika mahtaa piillä, kun virrat koneeseen tulevat, mutta piippausta ei kuulu.
Kone ja sen emon asetuksista riippuu, piippako se käynnistyessä, mitenkään. Eli siitä ei voi päätellä mitään, kun ei ole tietoa itse koneesta(mitä tarkaalleen ottaen sisältää) ja kuinka se on kasattu/asetettu toimimaan.
Mutta eiköhän ne sieltä takuusta saa sen selville.
Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
|
Member
2 tuotearviota
|
10. syyskuuta 2010 @ 22:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti saapo: Kyllä takuuseen meinaan laittaa. Hain koneeni myymälästä juuri sen takia, että kone olisi ehjä. Aika vtuttavaa lähteä pitkän matkan takaa juoksemaan myymälässä. Olettaisin heidän kokoamansa koneen toimivan, koska testaus pitäisi suorittaa aina ennen asiakkaalle antoa. Todella piittaamatonta toimintaa.
Missäköhän vika mahtaa piillä, kun virrat koneeseen tulevat, mutta piippausta ei kuulu.
Odotellaas ny kun tulee tieto että missä vika on, turha syytellä ketään ennen diagnoosia. Eikä välttämättä senkään jälkeen, he varmastikki kokeilevat koneet ennen luovutusta ja sinun tapauksessa on esim emo saattanut vioittua koekäytön jälkeen ? Turha ko yrityksen henkilökuntaa siitä on syytellä.
|
saapo
Newbie
|
11. syyskuuta 2010 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Kone kunnossa. :D Kuljetuksen aikana Turusta Helsinkiin prossu oli irronnut, eikä sitä ollut testattu sen jälkeen.
Itse tietokone toimii, mutta Windows 7 Ultimate 64 päivitysten jälkeen Windows lopetti toimintansa. Näkyy vain musta ruutu kirjautumiskohdassa. Yritetään ratkoa nyt tätäkin ongelmaa... Olisko kenelläkään vinkkejä? Googlettanut oon jo muutamia ohjeita, mutta ei ole vielä toiminut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2010 @ 16:01
|
Member
2 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2010 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
JÄLLEEN kerran oltiin syyttämässä kyseistä yritystä, osittain turhaan osittain ei.
|
BurSinker
Newbie
|
11. syyskuuta 2010 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Offtopic mutta tilasin juuri itse Pro Gamer 1090T:n, menikö sinulla kauan toimituksessa?
|
jonzcu
Member
6 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2010 @ 19:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BurSinker: Offtopic mutta tilasin juuri itse Pro Gamer 1090T:n, menikö sinulla kauan toimituksessa?
Toimitusaika riippuu varmaan pitkälti siitä, miten koneeseen kuuluvia komponentteja on varastossa ja maahantuojalla.
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2010 @ 21:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kuljetuksen aikana Turusta Helsinkiin prossu oli irronnut, eikä sitä ollut testattu sen jälkeen.
Tähä ei voi muuta todeta kun että, LOL :D
Jotenki vaikee kuviteella että näin voisi edes käydä. Eka sitä prossua pitää paikallaan emon kiinnitys ja sitten vielä jäähdytin.
Kuva todiste olis kyl kiva, täs tapaukses :)
Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
|
Member
|
12. syyskuuta 2010 @ 08:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lähetä takaisin, saavat asentaa windowsin uusiksi.
[DEFINE R3][NEXUS RX-8500][INTEL C2D E8400][ASUS P5Q SE PLUS] [KINGSTON 4GB-800][PALIT GTX260 SONIC][ACER V233H-23"][SAMSUNG F3 1TB * 2][SGT BARRACUDA 750]
|
Mainos
|
  |
|
saapo
Newbie
|
12. syyskuuta 2010 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimituksessa meni 4 arkipäivää, koska kone oli jo valmiiksi varastossa.
Windowsin ongelman sain ratkaistua, kun ostin F-Secure 2011. Ei toiminut 09 kanssa.
Huollosta minulle kuitenkin ilmoitettiin, että prosessori oli irronnut. Itse en sitä katsonut...
|