Onko emoni pitkäikäinen ja tehokas?
|
|
7029
Suspended due to non-functional email address
|
14. lokakuuta 2009 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Intel DG41RQ emoni maksoi 75?,netissä halvimmillaan 52?.(En ostanut netistä,koska en katsonut nettihintaa silloin,kun oli kiire saada kone ja kaikki osat otin samasta paikasta)
Vanha kestänyt 6 vuotta ja edelleen toimii toisaalla olevassa koneessani.Muut osat ovatkin sen verran kalliita,että niistä ei huolta ole.Toivon,että uusikin kestäisi ainakin sen 6 vuotta.
Onko tuon hintaluokan emolevy pitkäikäinen(6 vuotta tai yli) ja suorituskykyinen?
|
7029
|
14. lokakuuta 2009 @ 23:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Vastauksia,kiitos!!!
Onko tuon hintaluokan emolevy pitkäikäinen ja hyvä suorituskyvyltään?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
14. lokakuuta 2009 @ 23:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kylläpä tuo kategoriaan halpis menee, eli turha odottaa ihmeitä. Ja jos suorituskyvyllä tarkoitetaan esim. kellottuvuutta niin epäilen että tuosta on mihinkään.
|
7029
|
15. lokakuuta 2009 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos joku liike voisi vaihtaa kondersaattorit laatuun.Tämä pidentäisi erittäin paljon ikää.
Voisiko kaikki kondersaattorit vaihtaa solid state laatu kondersaattoreihin?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2009 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
No jos liikkeeseen vie niin luultavasti maksaa enemmän kuin uusi parempi emolevy. Itse voi toki vaihtaa jos osaa/kehtaa, mutta tällöin takuu menee. Mutta muihin emolevyn ominaisuuksiin se ei tietysti vaikuta.
|
Kaameli
Member
|
15. lokakuuta 2009 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Turha sitä jälkikäteen on miettiä. Käytä ja katso kestääkö. Emolla ei suurta vaikutusta koneen nopeuteen ole. Lähinnä ylikellotettavuudet, laajennettavuudet yms muuttuvat.
Itse olen vähän kaikenlaisia emoja omistanut. Halpoja ja kalliimpia. Halvat ovat kestäneet ja kalliimpien ominaisuudet ovat yleensä olleet turhia.
|
Mainos
|
  |
|
Member
13 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2009 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaameli: kalliimpien ominaisuudet ovat yleensä olleet turhia.
riippuu tietenkin käyttäjästä ja käyttötarpeista.
|