User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.6.2025 / 19:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko korkeet lämmöt ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko korkeet lämmöt ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
18. kesäkuuta 2010 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla oli amd 7850 lämmöt oli siin 30-40 nytten kun ostin uuden prossun tuon amd phenom x4 955 nii lämmöt on siinä 45-55?

onko pahat lämmöt vai pitääkö vaihtaa vielä parempaa jäähyyn ? :D

|AMD phenom ii x4 955 Black Edition (vakio vielä ku on uusi)
|Zalman cnps9700nt
|Asus m4n78-PRO
|4G RAM
|Point Of View geforce Gtx 260 core216 edition 700/1400/1200
|Nzxt apollo (kuvia on käykää kattoo)
|Corsair vx550w
El_ias
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2010 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei paha, hätääntyä pitää vasta siellä 70 asteen paikkeilla
Senior Member

23 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2010 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lamari:
Elikkä mulla oli amd 7850 lämmöt oli siin 30-40 nytten kun ostin uuden prossun tuon amd phenom x4 955 nii lämmöt on siinä 45-55?

onko pahat lämmöt vai pitääkö vaihtaa vielä parempaa jäähyyn ? :D
Hyvät lämmöt on koneessa ettei ole ongelmaa. Idlessä ihan tavalliset nuo lämmöt ja rasituksessa ainakin oma X2 550 BE vakiojäähyllä pelikäytössä 51c, idlessä taas jotain 30-40c.

Absolutismi on alkoholiongelma.
Mainos
_
__

_
Mikk392
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2010 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäskös lisätä kotelotuuletusta jos pelatessa emolevyn lämpö on 50? Itse olen kuullut, että emolevy ei saa ylittää neljää kymppiä mielellään, mutta toisaalta en ole kuullut sellaisesta, että olisi lankku hajonnut ensimmäisenä. Muut lämmöt on ihan hyvin kurissa kuitenkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2010 @ 23:07

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko korkeet lämmöt ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy