User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 01:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko logitech g9 laser paras pelihiiri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko Logitech G9 Laser paras pelihiiri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonde119
Newbie
_
1. joulukuuta 2009 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen ostamassa Logitech G9 Laser pelihiirtä, nii että onko Logitech G9 Laser hiiri hyvä??? ILMOTTAKAA!!
Member

13 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2009 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se hyvä, mutta halvemmallakin pärjää! Logitech MX518...
Member
_
1. joulukuuta 2009 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erinomainen, itse käyttänyt kohta vuoden. Mutta paras se ei ole, "parhaan" määritelmä riippuu käyttäjästä joten jos et ole kokeillut kyseistä hiirtä niin sikaa säkissä ei kannata ostaa vain joidenkin teknisten tietojen ja kavereiden kertoman mukaan. Kannattaa kokeilla montaa erilaista hiirtä ja valita omaan tassuun ja pelityyliin parhaiten sopiva rotta.

J0ND
Junior Member
_
1. joulukuuta 2009 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite en tykkää G9:n muotoilusta. Suosittelen Razer DeathAdder Re-Spawnia http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=47987

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2009 @ 20:32

Muikku94
Junior Member
_
1. joulukuuta 2009 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en osaa sanoa mainitsemastasi hiirestä.

Onhan hiirissä ominaisuuksia ja tarkkuuksia yms... Mutta tärkeimpänä kriteerinä on se, millaisesta sinä tykkäät. Isosta, pienestä...
Jos mahdollista, testaa jossain ennen ostamista.

Minä suosittelisin Razer DeathAdderia. Olen nyt reilun vuoden päivät pelaillu ilman mitään ongelmia. :)
Myös Logitech MX158 on hyvä. Käytin sitä aikaisemmin, mutta pikkuveli jotenkin katkaisi johdon... :D

CM Storm Sniper | P7P55D | i5 750 | 4GHz 1600MHz | Yht 2 TB kovot | Corsair TX650W | Ati 5870 | NH-D14
jonde119
Newbie
_
1. joulukuuta 2009 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos tossa g9 hiires olis peukalon kohass monttu nii ehk ostan sen, tai nuo olis toiset vaihto ehot Cyber Snipa Stinger tai Logitech MX518´... AUTTAKAA !! :D
Mainos
_
__

_
Senior Member

12 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2009 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuules ny, yritäppä raahata se ruhos johonkin liikkeeseen joissa myydään pelirottia, yleensä mikä tahansa kunnollinen atk-liike. Sitten testailet että mikä sopii omaan käteen ja ostat sen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko logitech g9 laser paras pelihiiri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy