Onko prosessori hajalla?
|
|
make43
Member
1 tuotearvio
|
6. elokuuta 2010 @ 02:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko mun prosessori hajalla, kun se näyttää cpu-z core speediks vain 800mhz?  kun vertaa tähän toiseen netistä löytämääni niin se näyttäisi ihan oikein 
|
Member
|
6. elokuuta 2010 @ 03:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Sinulla on Cool'n quiet päällä biossista mikä laskee prosessori voltteja ja kellotaajuutta näin ilman rasitusta, siitä johtuen kellosi ovat noin. Rasituksessa ne nousevat normaaleihin lukemiin.
[quote=joopa_joo]
Sillä on about 6 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja 2 vuotta hackkeroimisestä, kuuluisuus myös steam hackereiden maailmassa jos et ole koskaan kuullut.[/quote]
*Reps*LoL*KukkuU*
|
make43
Member
1 tuotearvio
|
6. elokuuta 2010 @ 04:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa no sehän on hyvä juttu sitten :D
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
6. elokuuta 2010 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin onkin, säästyy paljon virtaa. Tosin en olis uskonut että noin hitaaksi laskee ne kellot, mulla tämä laskee välillä siihen 2GHz, mutta toi on jo aika alhaalla.. Toisaalta sitä parempi, vielä vähemmän menee virtaa ja tulee lämpöä :P
|
Member
7 tuotearviota
|
6. elokuuta 2010 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla laskee i5 3.1 ghz 1.5 ghz :D tosin tässä nyt se ei ole Cool'n quiet mut aattelin silti infota :D
i5 750@3.8Ghz 4gigaa ddr3 1333 2x ati radeon hd 4890 R2 cougar 700w modular hdd 1x750gb 2x320gb@raid0
|
fanwars
Member
|
6. elokuuta 2010 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
http://sourceforge.net/projects/phenommsrtweake/
Tuolla pystyy mun käsityksen mukaan jotenkin mukauttamaan Cool'n quiet -toimintoa.
Esim. kun 1090T -versiolla nostaa kerrointa, disabloituu C&Q kokonaan, joka on sinänsä vähän ärsyttävää. Ohjelmalla pitäis kuulemma pystyä taas käyttämään C&Q:a, vaikka oliski kerrointa nostettu. En ole tosin vielä viitsinyt kokeilla.
|
jpkl79
Suspended due to non-functional email address
|
6. elokuuta 2010 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Niin onkin, säästyy paljon virtaa. Tosin en olis uskonut että noin hitaaksi laskee ne kellot, mulla tämä laskee välillä siihen 2GHz, mutta toi on jo aika alhaalla.. Toisaalta sitä parempi, vielä vähemmän menee virtaa ja tulee lämpöä :P
C&Q päällä mulla tippuu 3Ghz - 1 Ghz ja sit kun on säädettu biosista silent mode kaikille mille saa niin sähköt vielä pienemmällä. aina öisin jos latailee ni käytän toimintoa :)
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
6. elokuuta 2010 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se kätevä kyllä joo... Yöksihän se on kiva laittaa lataus päälle, eikä piratismi nyt niin paljoo tehoja vie, että se on ihan kätevä. Vaikka ihan niin alas kun viittii Windowsin puolesta, sinne 1Ghz niin säästyy virtaa mutta silti on aamulla leffa katottavissa :P
|
Mainos
|
  |
|
make43
Member
1 tuotearvio
|
6. elokuuta 2010 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, mulla näyttää olevan noilla kelloilla, kun selailen nettiä,kuuntelen musiikkia ja jotain yms taustaohjelmia päällä.
|