User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 10:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras kone alle 300e?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras kone alle 300e?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hanki
Junior Member
_
17. huhtikuuta 2013 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Olis tarkotus ostaa oma kone, ja budjettihan olis max. 300e
Koneella ainoastaan surffaisin netissä, editoisin vegas prolla ja photoshopilla.
Ehkä välillä pelaisin tf2.
Mutta siis ite kokoisin, siinä ei ole ongelmia
Esim. Saako systemastoresta (nurkan takana) hyvää konetta n. 300e
Kiitos (:

PS. Tais mennä väärälle alueelle, miten saan poistettua? Laitoin saman viestin myös tonna "uutta konetta hankkimassa" osioon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2013 @ 19:04

BforeDusk
AfterDawn Addict
_
18. huhtikuuta 2013 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et saa poistettua viestiä tai aloittamaasi ketjua. Modetkaan ei kait pysty poistamaan.
Kun oot kirjautunut saitille, pystyt editoimaan viestejäsi (jonka olet osannut eilen tehdä) sekä omien ketjujesi otsikoita.
Eli voit muokata otsikoksi (tai lisätä siihen) 'Tarpeeton ketju'.

Yksityisviestiä moderaattoreille voit lähettää. Ne voi sulkea ketjun. Tai siirtää ketjun toiselle alueelle. Joka nyt on myöhästä, kun aloitit toisen jo oikeella alueella. Tuskin siirtävät tätä sinne tuplaksi. Elleivät lyö myös lukkoon.

Toisten viestejä voi raportoida ylläpidolle. Asiattomuuksia jne.
Olen kerran itsekkin "raportoinut" omaa viestini. Eli aloitin tekstin suunnilleen 'Mun omaa vietiä asiani koskee, mutta kun mun viesteissä ei oo Raportoi painiketta ...'

p.s. Mä tällä kertaa heitän Raportin sun viestistä ja pyydän lyömään lukkoon tän ketjun.

p.p.s. Editoi ekaan viestiisi linkki siihen ketjuun, jonka loit oikeelle alueelle.
Ja teksti 'Keskustelu jatkuu täällä.' ('Älä vastaa tässä ketjussa')

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2013 @ 13:20

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras kone alle 300e?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy