User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 00:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelinäppäimistöä hankkimassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelinäppäimistöä hankkimassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Saqjoo
Junior Member

5 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2010 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelisetin viimeistelemiseksi tarvitsisin pelinäppiksen. Nykyinen onkin tällainen muinaninen palikka. Olen katsellut tuota uudehkoa Razer Arctosaa http://store.razerzone.com/store/razerus...oryId.35156900. Hinta ihan kohtuullinen. Tuossa ei vaan ole sitten niitä itse makronäppäimiä kuten esim. tässä Sidewinder X6. Onko kellään kokemusta Razerista? Kaikkea muutakin hyväksi todettua näppistä ehdotelkaa. Entäs onko tuo Hyperesponse totta?
Oletteko itse tarvinneet erillisiä macronäppäimiä paljonkaan? Roccatiltakin näyttää löytyvän kivan näköistä kamaa..
DriDea
Newbie
_
10. helmikuuta 2010 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippu mitä koneella tekee, että kuinka paljon tarviit lisänäppäimii. Itse olen suosinut logitehin g-sarjaa.

P5Q-E, Q9400 @ 3,5Ghz, 8gb ddr2, Chieftec 750w, 2x Hd5770, Thermaltake Armor+, 3x BenQ G2420HDB, Win7 Ultimate 64, Logitechin oheislaitteet.
Sud0
Member

5 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2010 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et pakolla kaipaa pelinäppistä, niin suosittelen Logitech UltraX Premiumia, ihan loisto ostos! Tälläkin hetkellä kirjoitan sillä..

Prosessori: AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 18.5x 200 FSB 3.7 GHz
Prosessorijäähdytin: CoolerMaster HyperTX3
Muistit: 4 GB DDR2
Emolevy: M4A78-E
Näytönohjain: Asus 5770 CuCore
Kotelo: NZXT M59
Virtalähde: Corsair CX400W
Mainos
_
__

_
Member
_
11. helmikuuta 2010 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä alennuksessa: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9VU-00007?t=false

Mulla on tuo näppis, ihan hyvähän tämä ei mitään valittamista.

|i7 + HD 5970|
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelinäppäimistöä hankkimassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy