User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.6.2025 / 11:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peräpelti puuttuu, mitäs nyt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peräpelti puuttuu, mitäs nyt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Blixen
Junior Member

4 tuotearviota
_
27. elokuuta 2010 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkä tä saattaa kullostaa vähä koomiselta mutta postaampa kumminki. Eli oon tässä pitemmän aikaa yrittäny kalastella peräpeltiä emolevylle jonka ostin/huusin, luulin että sellainen kuului kauppaan mutta ei, pelkkä emolevy tuli postissa ja kuulma ei peräpeltiä kauppias omistanutkaan.

Kaiken maailman huutokaupat on koluttu, ja kaupat, missään ei tunnu löytyvän sitä omalle emolle sopivaa. Kyseessähän on siis Asus M4A77TD PRO-malli.

Tietääkö kukaan jotain saittia josta näitä vois löytyy. Vai onks se mahollista ite kyhätä tuommone? En pääse kasaamaa uutta konetta ilman sitä :(
Member

9 tuotearviota
_
27. elokuuta 2010 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksikäs sitä konetta ei voi kasata ilman sitä peltiä? Ei mullakaan sitä ole, kun unohtus asennus vaiheessa :D Tosin pölyähän siitä menee ofc, mut viritä vaikka jostain paperista joku läppä siihen päälle :P

Asus P5QL-Pro || C2D E8500 @ 3.60ghz || Asus Radeon HD5770 cucore 1GT || Corsair Dominator 4GT DDR2 1066mhz || Corsair 450w || Samsung F1 SpinPoint 750gt || TerraTec Aureon 5.1 || Logitech Z-5500 || Asus X233H || Windows 7 Ultimate 64-bit

3Dmark06:14919
Blixen
Junior Member

4 tuotearviota
_
27. elokuuta 2010 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paperi kuullostaa aika....ohkaselta vaihtoehdolta :P

no täytyy kattoo, ehkä pitää sit virittää joku väliaikaine hökötys, olisko pahvi hyvä materiaali? vai onks jotai muuta köyhä miehe ratkaisuu?
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
27. elokuuta 2010 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niksipirkan vakio kamalla. Sukkahousut.
Hyvä nateriaali = tiheää "hyttysvetrkkoa". Just passelia estämään pölyn kulku, ei ilman.
Ja venyvänä matskuna, saattaa ekhkä joustaa sopivasti, kun liimaa eri liittimein runkoihin kiinni.
Jos flektien kierto menee sekaisin niin sitten ei sukkis oo hyvä.
Jos on pakko umpinaiseksi saada.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Blixen
Junior Member

4 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi liimailu kuullostaa vähä riskialttiilta, mut perkele mikä ettei, ellei sit jollakin oo parempi idis :P
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
miksikäs sitä konetta ei voi kasata ilman sitä peltiä?
Itse olen koonnut koneen osat poydälle ja hyvin kone toimi ^^

Lainaus:
toi liimailu kuullostaa vähä riskialttiilta
Voihan sitä teippiäkin kokeilla.

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Lainaus:

E: Miksi viestini tuli kahtena? Anteeksi :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2010 @ 18:41

Senior Member

7 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pahvista olen itse tehnyt, emolevyn laatikosta vähän lainasin

HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
29. elokuuta 2010 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
J
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pc_P:
Lainaus:

Lainaus:
Jeesusteippiä kehiin vaan.Hallelujaa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peräpelti puuttuu, mitäs nyt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy