User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.6.2025 / 00:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > phenom x6 1090t ja muistit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Phenom X6 1090T ja muistit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2010 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä ostamassa itselle uutta prossua lähiaikoina ja olen päättänyt ostaa Phenom X6 1090T -prossun. Emoksi on tulossa Asus Crosshair IV.
Mutta mitkä muistit toimisivat parhaiten kyseisten osien kanssa? Tarkoitus olisi laittaa 4gigan tai 8gigan DDR3 setti koneeseen. Mitä tässä olen lueskellut niin AMD:n prossut ja emot ovat joskus melko nirsoja muistien suhteen ja siksipä piti lähteä kyselemään.
Onko täällä mahdollisesti ketään kellä sattuisi olemaan kyseinen prossu ja mitkä muistit kaverina?
G.Skillillä on ainakin Flare sarja kun tuossa tutkailin, joka on erityisesti suunnattu noille X6 prossuille mutta siihempä se sitten jääkin.
Onko mitään muita vaihtoehtoja?
jkstone
Suspended permanently
_
27. lokakuuta 2010 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > phenom x6 1090t ja muistit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy