Sinänsä ei ole ongelmaa, koska koneeni toimii moitteettomasti, mutta tietääkseni käynnistyksen yhteydessä ei pitäisi kuulua piippauksia. Minulla kuuluu siis aina tietokonetta käynnistettäessä yksi lyhyt piippaus, muta mitään ongelmaa en ole havainnut. Luin jostain että se tarkoittaisi että näppäimistö ei olisi kytketty. Voiko se vain jotenkin johtua siitä että näppäimistö aktivoituu viiveellä jolloin aluksi kone ei tunnista että se olisi kiinni?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelti: Sinänsä ei ole ongelmaa, koska koneeni toimii moitteettomasti, mutta tietääkseni käynnistyksen yhteydessä ei pitäisi kuulua piippauksia. Minulla kuuluu siis aina tietokonetta käynnistettäessä yksi lyhyt piippaus, muta mitään ongelmaa en ole havainnut. Luin jostain että se tarkoittaisi että näppäimistö ei olisi kytketty. Voiko se vain jotenkin johtua siitä että näppäimistö aktivoituu viiveellä jolloin aluksi kone ei tunnista että se olisi kiinni?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MaRc0oLi0:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelti: Sinänsä ei ole ongelmaa, koska koneeni toimii moitteettomasti, mutta tietääkseni käynnistyksen yhteydessä ei pitäisi kuulua piippauksia. Minulla kuuluu siis aina tietokonetta käynnistettäessä yksi lyhyt piippaus, muta mitään ongelmaa en ole havainnut. Luin jostain että se tarkoittaisi että näppäimistö ei olisi kytketty. Voiko se vain jotenkin johtua siitä että näppäimistö aktivoituu viiveellä jolloin aluksi kone ei tunnista että se olisi kiinni?
Piippaus on ääni joka varmistaa että emolevysi käynnistyy oikein. Jos äänisarja muuttuu, kertoo se jostain viasta. Jokaisella viallisella osalla on oma äänikoodinsa. Syy miksi näppäimistösi ei heti toimi on se, että emolevysi ei osaa suoraan ohjata USB-näppäimistöä ja Windowsin pitää käynnistyä, että sitä voidaan käyttää.