Olen ihan noviisi tietokoneiden saralla, joten tarvitsisin apua perusasioissa. Elikkä läppäreitä kun katselin, niin tuli mieleen, että mitkä on peruskäyttäjälle erot Intelin i3 ja i7 prossuissa :)?
Peruskäyttäjälle ei ole suorituskyvyn osalta juuri väliä kumpi koneessa on. Molemmat kelpaavat tavalliseen käyttöön (excelit, youtube, laskujen maksu) erinomaisesti.
esim. pelikäyttöä, videoeditointia ja 3D-mallinnusta suorituskyvyn kannalta ajatellen tuo i7 on parempi korkeampien kellotaajuuksien ja suuremman välimuistin myötä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KPL: Olen ihan noviisi tietokoneiden saralla, joten tarvitsisin apua perusasioissa. Elikkä läppäreitä kun katselin, niin tuli mieleen, että mitkä on peruskäyttäjälle erot Intelin i3 ja i7 prossuissa :)?
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KPL: Olen ihan noviisi tietokoneiden saralla, joten tarvitsisin apua perusasioissa. Elikkä läppäreitä kun katselin, niin tuli mieleen, että mitkä on peruskäyttäjälle erot Intelin i3 ja i7 prossuissa :)?
Oon tähän asti pitäny sua fiksuna mut ei hemmetti, ootko tosissaan sitä mieltä että inteli ei pärjää raskaammissa peleissä..? :--D Et voi olla tosissas... Sano ny pliis et heitit läppää. Luultavasti Crysis 3:sen kaltaiset pelit omaavat eight core optimisaation. :D Jos näin on niin en paljon juhlisi sillä että tarvitaan 8 ydintä päihittämään neljä ydintä jopa huimalla 4:n fps erolla!!! :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PurinFIN: Oon tähän asti pitäny sua fiksuna mut ei hemmetti, ootko tosissaan sitä mieltä että inteli ei pärjää raskaammissa peleissä..? :--D Et voi olla tosissas... Sano ny pliis et heitit läppää. Luultavasti Crysis 3:sen kaltaiset pelit omaavat eight core optimisaation. :D Jos näin on niin en paljon juhlisi sillä että tarvitaan 8 ydintä päihittämään neljä ydintä jopa huimalla 4:n fps erolla!!! :D
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..