Elikkäs mennään suoraan asiaa. Ensimmäinen ongelma on, kun haluisin striimata Sc2 pelejä, mutta jostain syystä fps on aivan naurettavan pieni. Ilman striimiä kone pyörittää vaikka millaisia pelejä high graffoilla ja sc pyörii myös kovilla graffoilla 60fps.
Oon tässä muutaman tunnin ajan kattelu tota cpu:n ylikellotusta ja lukenu, että jengi sais sen parhaillaan 3.5ghz ja luulen että striimin ylläpito on siitä kiinni. Tai sitten 2mb netistä. Peli ei lagaa striimauksen aikana mutta striimi kyllä. Emo sen verran vanha ettei biossista löydy cpu:n ylikellotusta. Oon koittanu kellottaa Clockgenillä, mutta emoon ei löydy edes sopivaa pll:llää. Koitan välttää softalla kellottamista.
Tl;dr johtuuko striimaamisessa streamin lagi koneesta vaiko nettiyhteydestä? (Itse peli ei sinä hetkenä lagaa)
Mietin uuden prossun(ja/tai) peräti koko emon ostoa uusiksi, mutta en ole varma jaksaako 250w virtalähde pyörittää tällästä konetta. Kone nyt on suhteellisen vanha, mutta näyttis uusittiin muutama kuukaus sitten.
Toinen kysymys. Eräänä kauniina lauantai iltana join yksin bisseä koneen ääressä ja koneeseen tipahti tätä jumalaista herkkua. Ja tottakai koppa piti olla auki just sinä hetkenä. Mitään ei menny paskaksi (kai?), mutta joka 4 käynnistyskerralla koneen tuulettimet rupee pörrämään, mutta näyttöihin ei tuu virtaa. Ja sitten kun käynnistän uudelleen lähtee ihan normaalisti. Eikä tietokone anna mitään startup signaaleja.
Sori sekavasta tekstistä, mutta koittakaa nyt hyvät ihmiset saada jotakin selkoa :)
Lyhyesti,omistin m3203 koneen,ei pysty kellottamaan,koneestasi menee vaihtoon emo,ramit,poweri,tuolla emolla ei voi kellottaa,mutta tuo prossu on tehoton,eli siksi syy streamauksen toimimattomuuteen,
eli jos haluat streamata,niin jos säästää haluaa,niin tuosta koneesta menee kaikki paitsi koppa,ja kovo,sekä dvd vaihtoon,...
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit