User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 02:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ps3mediaserver
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3mediaserver
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
P.N
Newbie
_
1. elokuuta 2009 @ 02:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Mulla Playstation 3 ja läppäri ja Buffalo WHR G125 olohuoneessa jotka
toimivat täysin moitteetta tuon PS3medisserverin Wlanin kannsa.

Ja makkarissa on ns. pääkone, johon netin tuo Roadrunner 84AP ja tuosta roadrunnerista lähtee PIUHA tuolle Buffalolle.

Nyt ongelma on se, että tää niin sanottu pääkone ei saa yhteyttä PS3:seen. Ja syyksi olen aatellut tuon Roadrunner 84AP:n, syystä, että
kun ohitan tuon Roadrunner 84AP:in, niin homma pelaa.

Eli, tarkoitukseni olisi se, että tuo ns. pääkone myöskin voisi lähettää mediatiedostoja tuolle PS3 :lle.

Mitäkähän tarttisi tuosta Roadrunner84AP:sta muuttaa, jotta tuo, ns. pääkone myöskin voisi lähettää elokuvia ja muuuta PS3:lle.

Suunnattomat kiitokset auttajalle!

Terv. Pete
anis82
Member
_
3. elokuuta 2009 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni ainakin tuntu olevan tuuripeliä saada PS3:n kanssa toimimaan Mediat piuhallisessa ja wlanissa yhtäaikaa. Jos PS3 on wlanillä kiinni verkossa, Wlan laitteet toimivat moitteetta tuossa media-jako ominaisuudessa. Itse en saanut sitten millään laitettua wlan&piuha yhdistelmällä kaikkia värkkejä näkymään plegessä.

Ongelma taitaa olla jotenkin siinä, että nämä purkit jotka antavat sekä piuhaa että wlania ulos, laittavat nämä verkot erilleen...jotenkin :D
En tiedä mikä sen tekee mutta siis eivät sinänsä ole samaa verkkoa ja näin ollen eivät saa media-jakoa plegelle onnistumaan molemmista :D

Toivottavasti auttoi, itse tappelin aika kauan ja tulin siihen tulokseen että pahus, olkoon :D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ps3mediaserver

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy