Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p0ntikka: Hei! Olen valmis/halukas luopumaan tietokoneestani, tästä pienestä rautalaatikosta joka syö suurimman osan ajastani. Aloin jo melkein rustaamaan myyntipuhetta eri puolille internetsiä, mutta sitten iski tenkkapoo, hinta. Tein tämän ketjun vain ja ainoastaan siksi, että jos joku teistä osaisi nimetä hinnan tälle minun koneelleni.
Ja mitähän tämä laatikko nyt sitten sisältää?
Tässäpä ne:
Kovalevy: Samsung Spinpoint f3 1000gb
Emolevy: AsRock Z77 Pro3 RAM: Ribjawia 8gb 1600Mhz DDR3
Prossu: Intel i5-3570k 3.4ghz lga1155
Näyttis: Gigabyte radeon HD 6870 OC link Prossucooler: Scythe Mugen3
DVD/CD-Asema: En nyt muista/löydä tietoa. Suht uus perus asema.
Power: Thermaltake Smart M550W
Kotelo: Fractal Define R3
Siinäpä oli kai? kaikki rauta keskusyksiköstä.
Sen verran vielä kerron että kaikki osat ovat alle puolentoistavuoden ikäisiä. Kaikki muut paitsi näyttis ja poweri ostettu viime kesänä. Katselin tuolta systemansivuilta joitakin osia ja esim. prossunhinta ei ollut tainnut muuttua ollenkaan?
Olisi kiva saada jotai tietoa paljonko tästä pyytää. Kiitoksia jo etukäteen.
Uutena noista maksais suunnilleen
Kovo 70
Emo 85
Muisti 40
Prossu 220
Näyttis 140
Cooleri 40
DVD 20
Poweri 50
Koppa 80
745 euroo + pakettina muutama kymppi lisää. Yleensä käytetyissä osissa käypä hinta on 60-70% uuden hinnasta. Tässä tapauksessa puhuttais luokkaa 470-520 eurosta.
Käytettyjen hinnat voi määritellä miten vaan, ite maksaisin tota luokkaa. Netissä moni maksaa ylihintaa, et tolla voi mennä nopeesti. Btw Win 7 käyttiksestä voi pistää suoraan 80 euroo lisää.
Voit kokeilla jos joku noista maksais 600 euroo. Ei ainakaan liian halvalla menis.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2013 @ 22:32
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p0ntikka: Hei! Olen valmis/halukas luopumaan tietokoneestani, tästä pienestä rautalaatikosta joka syö suurimman osan ajastani. Aloin jo melkein rustaamaan myyntipuhetta eri puolille internetsiä, mutta sitten iski tenkkapoo, hinta. Tein tämän ketjun vain ja ainoastaan siksi, että jos joku teistä osaisi nimetä hinnan tälle minun koneelleni.
Ja mitähän tämä laatikko nyt sitten sisältää?
Tässäpä ne:
Kovalevy: Samsung Spinpoint f3 1000gb
Emolevy: AsRock Z77 Pro3 RAM: Ribjawia 8gb 1600Mhz DDR3
Prossu: Intel i5-3570k 3.4ghz lga1155
Näyttis: Gigabyte radeon HD 6870 OC link Prossucooler: Scythe Mugen3
DVD/CD-Asema: En nyt muista/löydä tietoa. Suht uus perus asema.
Power: Thermaltake Smart M550W
Kotelo: Fractal Define R3
Siinäpä oli kai? kaikki rauta keskusyksiköstä.
Sen verran vielä kerron että kaikki osat ovat alle puolentoistavuoden ikäisiä. Kaikki muut paitsi näyttis ja poweri ostettu viime kesänä. Katselin tuolta systemansivuilta joitakin osia ja esim. prossunhinta ei ollut tainnut muuttua ollenkaan?
Olisi kiva saada jotai tietoa paljonko tästä pyytää. Kiitoksia jo etukäteen.
Uutena noista maksais suunnilleen
Kovo 70
Emo 85
Muisti 40
Prossu 220
Näyttis 140
Cooleri 40
DVD 20
Poweri 50
Koppa 80
745 euroo + pakettina muutama kymppi lisää. Yleensä käytetyissä osissa käypä hinta on 60-70% uuden hinnasta. Tässä tapauksessa puhuttais luokkaa 470-520 eurosta.
Käytettyjen hinnat voi määritellä miten vaan, ite maksaisin tota luokkaa. Netissä moni maksaa ylihintaa, et tolla voi mennä nopeesti. Btw Win 7 käyttiksestä voi pistää suoraan 80 euroo lisää.
Voit kokeilla jos joku noista maksais 600 euroo. Ei ainakaan liian halvalla menis.
Juu kiitoksia tästä. Pitääpi laittaa myyntiin, sopivalla hinnalla tietenkin.
Ei minulla ole kiire myydä pois joten pyydän sitten sen verran että olen itse tyytyväinen hintaan. Tänks!
Ilmoitus koneesta laitettu myydään palstalle.
Suljetaan tämä.
Edit:by aba120