toivottavasti tuli oikeelle alueelle...
eli:
Safari-selaimella kun katsoo vaikkapa youtubesta videoita niin sattuu pätkimään minuutissa muutaman kerran 2 sekunnin ajaksi. eipä tuo nyt niin hirveää ole mutta suoraansanottuna ärsyttävää... kaikki uusimmat ajurit esim. flashplayeriin on asennettu... vaihdoin safariin kun chrome ja opera lakkasivat toimimasta kunnolla.. internet explorerilla toimii aivan normisti videot..
HELP!
virus/haittaohjelmapuhdistus koneelle, ja selaimena firefox on kyllä paras. hyviä ohjelmia koneen putsaukseen= spybot, superantispyware, malwarebytes anti malware ja ihan f-secure online scanner. Ohjelmat kannattaa poistaa tarkistuksen jälkeen, yksi virustorjunta koneella suositus.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Outburner: virus/haittaohjelmapuhdistus koneelle, ja selaimena firefox on kyllä paras. hyviä ohjelmia koneen putsaukseen= spybot, superantispyware, malwarebytes anti malware ja ihan f-secure online scanner. Ohjelmat kannattaa poistaa tarkistuksen jälkeen, yksi virustorjunta koneella suositus.
mulla on nod32 oikein hyvä virustentorjunta ohjelma ja oon tarkastanu myös eri ohjelmalla varmistaakseni. ei oo mtn viruksia/haittaohjelmia. ja onko ees mahollista asentaa kahta virustentorjuntaohjelmaa yhelle koneelle? en tiiä, mut ongelmana on että myös nettisivut kuten facebook pätkii 2 sekunniksi väliajoin... myös tätä tekstiä kirjoittaessa pätkäsi välillä :(
P.S vihaan firefoxia! :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karkkipat: mulla on
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Outburner: virus/haittaohjelmapuhdistus koneelle, ja selaimena firefox on kyllä paras. hyviä ohjelmia koneen putsaukseen= spybot, superantispyware, malwarebytes anti malware ja ihan f-secure online scanner. Ohjelmat kannattaa poistaa tarkistuksen jälkeen, yksi virustorjunta koneella suositus.
mulla on nod32 oikein hyvä virustentorjunta ohjelma ja oon tarkastanu myös eri ohjelmalla varmistaakseni. ei oo mtn viruksia/haittaohjelmia. ja onko ees mahollista asentaa kahta virustentorjuntaohjelmaa yhelle koneelle? en tiiä, mut ongelmana on että myös nettisivut kuten facebook pätkii 2 sekunniksi väliajoin... myös tätä tekstiä kirjoittaessa pätkäsi välillä :(
P.S vihaan firefoxia! :D
Kokeiles ihan testinä et sammutat nodin palomuurin ja laitat windowsin oman päälle, vieläkö pätkii? Ja sit onko liikkuva laajakaista vai minkälainen käytössä?
Kokeiles ihan testinä et sammutat nodin palomuurin ja laitat windowsin oman päälle, vieläkö pätkii? Ja sit onko liikkuva laajakaista vai minkälainen käytössä? mutta eikö ole melko selvää että vika on safarissa eikä nopeudessa... koska kuten sanoin opera, chrome, explorer toimii AIVAN normaalisti... (paitsi että chrome lakkasi toimimasta ja opera oli hieman outo) jos tähän ei löydy ratkaisua ni sit on elettävä safarilla tai vaihtaa TAAS selainta :/