User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 29.6.2025 / 10:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sff kotelot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SFF kotelot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

6 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2010 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkämoisia SFF koteloita suosittelisitte? Itse oon suunnittelemassa semmosen hankkimista mutta hieman on ongelmia mieleisen löytämisessä. Paras mihin olen tähän mennessä törmännyt on varmaankin toi Silverstonen [link]. Siinä on hyvin tilaa näyttikselle ja prossulle saa jonkinlaisen jäähyn. Koko on pieni niinkuin asiaan kuulukin ja toi Slim DVD-asema on aika viehättävä. Ainoa huono puoli on että siihen ei oikein löydy mistään sopivaa virtalähdettä kolmannelta osapuolelta kun tarviis kipeästi olla n. 400~450~500W(tuo kotelo rajoittaa virtalähteen syvyyden @10cm).

Eli tiedättekö yhtään vastaavan tapaista, pientä, tummaa, hyvin tuulettuvaa pientä koteloa johon saisi itse hommattua kolmannen osapuolen virtalähteen? Tai onko ajatuksia miten sinne sais sen 14cm syvän virtalähteen sorvattua?

Tuo laatikon muoto on myös melko tärkeä.

Prosessori: Intel Core2 Quad Q8300 @2.5GHz // RAM: 6GB DDR3 // Emolevy: GA-EG43M // Näytönohjain: GeForce GT230 1.5Gb
Kiintolevy: WD 750Gb SCSI // Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Premium 64-bit

[ Myydään ]
BPVest
AfterDawn Addict
_
18. toukokuuta 2010 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nexus NX5000 R3 tarjoo 12,5 sentin syvyydellä 500 (ja NX6000 600) wattia. Ei se tohon mahdu, mut on se vähemmän kuin 14 senttiä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2010 @ 11:56

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sff kotelot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy