User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 12:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sinistä ruutua, windows asennus ei onnistu yms
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sinistä ruutua, windows asennus ei onnistu yms
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
honari
Newbie
_
7. helmikuuta 2010 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on onglema fujitsu-siemens pa 3553 läppärin kanssa. Läppäri kaatuili ja tuli sinistä ruutua jossa yleensä luki "bad pool header" tai jotain sinnepäin. Ajettelin kaatumisen johtuvan ylikuumenemista ja imuroin koneen. HWmonitor näytti cpu lämmöt jopa 80 astetetta myös imuroimisen jälkeen. Lieneekö liian korkealla. Epäilin myös virusta ja ajettelin asentaa windossin uudestaan. Asennus ei onnistu. Virhe tulee aina samassa kohdassa asennuksessa. Windows 7 asennuksessa virhe tulee osioinnin jälkeen kun se lataa expanding windows files ja xp asennuksessa tulee sininen ruutu alussa kun se lataa tiedostoja ja aina kun se lataa jotain ntfs tiedosto järjestelmä juttua. Olen Yrittänyt eri kovolla sekä sekä vaihdellut muisti kampoja. Olen myös vienyt läppärin pihalle jos ongelma johtus ylikuumenemisesta mutta ei auta. Biossiin olen laittanut alkuperäiset asetukset. Kone jämppäs myös komentokehotteella kun yritin kopioida tiedostoja talteen, ei heti mutta noin puolen tunnin kopioimisen jälkeen. Nyt ovat neuvot aika vähissä. Osaako joku auttaa? Onkohan emolevy rikki? Koneessa ei ole enää takuuta jäljellä. sorry tais tulla sittenkin väärään keskustelu alueeseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2010 @ 13:13

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sinistä ruutua, windows asennus ei onnistu yms

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy