User Käyttäjä Salasana  

maanantai 30.6.2025 / 22:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarvitsen prossun!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarvitsen prossun!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ilkka12
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2010 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mulla on kaikki osat ja tarvitsen vain prossun.
Emo: GA-MA78GPM-DS2H

Eli aika jännä kun gigabyten sivulla lukee että tukee AM3, mutta manuaalissa vain AM2 ja AM2+. Joten linkkiä mieluiten joku X4 joka maksaa n. 150e
EDIT: Onko kannattava ostos? http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote...._phenom_x4_9550

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2010 @ 23:46

Senior Member
_
2. huhtikuuta 2010 @ 00:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ilkka12:

Eli aika jännä kun gigabyten sivulla lukee että tukee AM3, mutta manuaalissa vain AM2 ja AM2+. Joten linkkiä mieluiten joku X4 joka maksaa n. 150e
EDIT: Onko kannattava ostos? http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote...._phenom_x4_9550
Eli emolevyn saat tukemaan AM3 prosessoria BIOS:sin päivityksellä eli joudut flashaamaan biossin. Biossin flashauksessa täytyy olla todella tarkka, että valikoi oikean version eikä sitä saa missään nimessä keskeyttää. Phenom I:set ovat todella hitaita verrattuna uusiin Pheneom II:siin, joten en kannattaisi ostamaan tuota vanhaa mallia. Saat 150? Phenom II X4 955BE:n, joka on toiseksi nopein AMD:n prosessori tällä hetkellä ja todella hyvä ostos. Mutta joudut sitä varten päivittämään BIOSsisi eli riippuu itsestäsi miten haluat edetä tästä. Jos et itse halua BIOSsia fläshätä tietokone liikkeet varmasti hoitavat sen maksua vastaan.
ilkka12
Junior Member
_
2. huhtikuuta 2010 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sn1p3d:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ilkka12:

Eli emolevyn saat tukemaan AM3 prosessoria BIOS:sin päivityksellä eli joudut flashaamaan biossin. Biossin flashauksessa täytyy olla todella tarkka, että valikoi oikean version eikä sitä saa missään nimessä keskeyttää. Phenom I:set ovat todella hitaita verrattuna uusiin Pheneom II:siin, joten en kannattaisi ostamaan tuota vanhaa mallia. Saat 150? Phenom II X4 955BE:n, joka on toiseksi nopein AMD:n prosessori tällä hetkellä ja todella hyvä ostos. Mutta joudut sitä varten päivittämään BIOSsisi eli riippuu itsestäsi miten haluat edetä tästä. Jos et itse halua BIOSsia fläshätä tietokone liikkeet varmasti hoitavat sen maksua vastaan.
Ok, eli osatkin olen ostanut paikallisesta liikkeestä ja ne sen varmaan tekis, mutta onko tuo vaikeaa jos itse tekisi?
BPVest
AfterDawn Addict
_
2. huhtikuuta 2010 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AM2+ ja AM3 on melkein sama kanta. Käytännössä AM3 meinaa että emo tukee DDR3 ja AM2+ on sitten DDR2 emoille.

Tuo 955 BE tukee DDR2 ja DDR3 muisteja.
JoJoniJo
Suspended due to non-functional email address
_
2. huhtikuuta 2010 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saat multa athlon 64 3500+ 20e :D

Prossu: Intel i7 980x @ 3,4GHz
Näytönohjain: GIgabyte Geforce GTX480
Emolevy: Gigabyte P55
Kiintolevyt: Samsung Spinpoint 500Gb & Kingston 160Gb SSD
Muistit: 6kpl Consair 2Gb DDR3 1600MHz
Poweri: Consair HX1000 1000w
Äänikortti: Creative Sound Blaster X-Fi 7.1
Kotelo: Antec Six Hundred
CD-asema: LG Blu-ray & DVD
Näppäimistö & hiiri: Logitech G15 & G9x
Kaiuttimet: Logitech Z5300 5.1
Näyttö: BenQ 24" WIDE LED
Käyttöjärjestelmä: Win 7 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2010 @ 22:05

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
2. huhtikuuta 2010 @ 23:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JoJoniJo:
Saat multa athlon 64 3500+ 20e :D
Tälläiset turhat viestit voi jättää Afterdawnin myynti osioon, koska henkilö on ilmiselvästi etsimässä tehokasta prosessoria, ei vanhentunutta.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarvitsen prossun!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy