|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Tietokone rautaa päivittelemässä,tarvis vähän vinkkiä mitä kannattas ottaa.
|
|
Kristo112
Member
|
5. elokuuta 2011 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, ajatuksena oli mulla että päivittäsin koneen että vois nauttia niin nykyisistä- kuin tulevista peleistä (varsinkin Battlefield 3,sen takia päivitänkin konetta :)).
ajatuksena on mulla ostaa kaikki osat/komponentit sivulta:
-Tigerdirect.com
Näytönohjain valintana olis:
-EVGA 02G-P3-1559-KR GeForce GTX 550 Ti Video Card - 2GB, GDDR5, PCI-Express 2.0 (x16), Dual DVI, Mini-HDMI, DirectX 11, Dual-Slot, SLI Ready.(Ite en ymmärrä puoliakaa noista lyhenteistä,(toivottavasti)vastaajat voisivat valaista minua niistä.)
Ja prosessorista en oo iha 100% varma vielä joten laitan tähän 3 vaihtoehtoa
(huom!. en sitte aio ostaa intelin prossuja koska oon huomannu että ne on minusta ylihinnoteltuja, ja AMD:tä löytyy iha yhtä hyviä halvemmalla)
1.prossu--AMD Phenom II X4 955 Black Edition AM3 CPU HDZ955FBGMBOX - 3.20GHz, Socket AM3, 6MB Cache, 2000MHz (4000 MT/s) FSB, Retail, Processor with Fan
2.prossu--AMD Phenom II X4 965 Black Edition AM3 CPU HDZ965FBGMBOX - 3.40GHz, Socket AM3, 6MB Cache, 2000MHz (4000 MT/s) FSB, Retail, Processor with Fan
3.prossu--AMD HDX925WFK4DGM Phenom II X4 925 Processor - Quad-Core, Socket AM3, 2.80GHz, 6MB Cache, 2000MHz FSB, OEM
sitten te vastaajat saatte selitellä mulle noita virtalähteitä että mikä kannattas ottaa, ja oon myös kuullu että AMD:n jotkut prossut pitää hävittäjän kaltaista melua ku ne pyörii kovaa,että sanokaahan jäähyttimiä ja tuulettimia.
ja sitten voitte myös sanoa että mistä tiiän käykö nuo minun pöytäkoneeseen,meneekö ne siihen kiinni nätisti,ettei tuu vahingossa runnottua mitää pieniä osia rikki!.kiitos,vastatkaahan pian :)
|
Fin_boy
Member
|
5. elokuuta 2011 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta X4 955 paras noista prossuista sinuna lähtisin näyttiksen puolelle jollain AMD näyttiksellä nimitäin halvempia esmin tämä http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=7105766&CatId=3669 Voittaa 550 Ti:n mennen tullen voi varmaan löyttää tuonkin jostain tuolta sivustolta halvemmalla. Noh niinkuin sanoit kysyn varmuuden vuoksi virtalähteeta ja Emolevystä! Kyllä se vakiojäähy noissa phenomeissä pitää aika Hirvitävää ääntä ainakin minusta. Jos vaihdat sen voisit käyttää vaikka jtn valmis vesijäähy systeemejä Esim corsarin H60,70,80,100(dual rad)ja antecin H2O:oot.
I5 2500K, 7950, p8p67 DLX.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2011 @ 11:57
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. elokuuta 2011 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112: Niin, ajatuksena oli mulla että päivittäsin koneen että vois nauttia niin nykyisistä- kuin tulevista peleistä (varsinkin Battlefield 3,sen takia päivitänkin konetta :)).
-Tigerdirect.com
Unohda suosiolla jenkkisivustot. Noihin kaikkiin hintoihin tulee tullit päälle ennen suomeen tuloa. Jos halvempia hintoja kaipaat niin tilaa Saksasta.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
5. elokuuta 2011 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fin_boy: Osta X4 955 paras noista prossuista sinuna lähtisin näyttiksen puolelle jollain AMD näyttiksellä nimitäin halvempia esmin tämä http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=7105766&CatId=3669 Voittaa 550 Ti:n mennen tullen voi varmaan löyttää tuonkin jostain tuolta sivustolta halvemmalla. Noh niinkuin sanoit kysyn varmuuden vuoksi virtalähteeta ja Emolevystä! Kyllä se vakiojäähy noissa phenomeissä pitää aika Hirvitävää ääntä ainakin minusta. Jos vaihdat sen voisit käyttää vaikka jtn valmis vesijäähy systeemejä Esim corsarin H60,70,80,100(dual rad)ja antecin H2O:oot.
Ei millään pahalla mutta panosta noihin posteihin. Eka lause: Yhteen pötköön sekavaa tekstiä ilman välimerkkejä. Emolevy ei ole erisnimi. Vai tunnetko ketään Emolevyä?
Vaikka hirvi on eläin niin sitä ei kirjoiteta isolla, eikä hirvittävää ainakaan.
Nuo päätteet on kans aika hienoja.
Kirsikkana kakun päällä neuvot tilaamaan jenkeistä jossa ei nyt ole mitään järkeä kun suomesta saa samaan hintaan.
Asiaan: Vesijäähyllä et tee mitään, ilma kelpaa hyvin. Prossuksi 955 on noista hyvä, pikkukelloilla sen saa nostettuta 965 tasoiseksi. Jos päädyt tuohon prossuun niin tilaa jimssiltä, tai muualta missä sen saa noin sadan euron hintaan.
"Aftermarket"-cooleri kannattaa ostaa. Vakio pitää kauheaa mekkalaa pienelläkin teholla. Suosittelen noctuan tuotteita, kunhan varmistat yhteensopivuuden.
Näyttis: Halvemmasta luokasta 6850 tai 6870, pari sataa euroa niin saat Nvidian 560Ti tai AMD:n 6950.
EDIT: Postaa vanhan koneen tiedot. Ohjeet löytyy tästä
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2011 @ 13:10
|
Kristo112
Member
|
5. elokuuta 2011 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112: Niin, ajatuksena oli mulla että päivittäsin koneen että vois nauttia niin nykyisistä- kuin tulevista peleistä (varsinkin Battlefield 3,sen takia päivitänkin konetta :)).
-Tigerdirect.com
Unohda suosiolla jenkkisivustot. Noihin kaikkiin hintoihin tulee tullit päälle ennen suomeen tuloa. Jos halvempia hintoja kaipaat niin tilaa Saksasta.
Aijaa?hmmm...No olisko sulla jotain sivuja suositeltavana,ja tullihinta arvioita että kuinka paljo sitä tulis?
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
5. elokuuta 2011 @ 13:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi pitää tilata ulkomailta?
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
|
Kristo112
Member
|
5. elokuuta 2011 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei millään pahalla mutta panosta noihin posteihin. Eka lause: Yhteen pötköön sekavaa tekstiä ilman välimerkkejä. Emolevy ei ole erisnimi. Vai tunnetko ketään Emolevyä?
Vaikka hirvi on eläin niin sitä ei kirjoiteta isolla, eikä hirvittävää ainakaan.
Nuo päätteet on kans aika hienoja.
Kirsikkana kakun päällä neuvot tilaamaan jenkeistä jossa ei nyt ole mitään järkeä kun suomesta saa samaan hintaan.
Asiaan: Vesijäähyllä et tee mitään, ilma kelpaa hyvin. Prossuksi 955 on noista hyvä, pikkukelloilla sen saa nostettuta 965 tasoiseksi. Jos päädyt tuohon prossuun niin tilaa jimssiltä, tai muualta missä sen saa noin sadan euron hintaan.
"Aftermarket"-cooleri kannattaa ostaa. Vakio pitää kauheaa mekkalaa pienelläkin teholla. Suosittelen noctuan tuotteita, kunhan varmistat yhteensopivuuden.
Näyttis: Halvemmasta luokasta 6850 tai 6870, pari sataa euroa niin saat Nvidian 560Ti tai AMD:n 6950.
EDIT: Postaa vanhan koneen tiedot. Ohjeet löytyy
Kiitti vastauksesta.Olisko sulla ehdotuksia joillekki suomalaisille nettisivuille joilta sais ostettua halvalla sen 955:en ja jonkun aika suht uuden jotain 500 series luokan näytönohjainta tai vielä tehokkaampaa halvalla?
Ja olisko sulla suosituksia sille 955 jäähyttimeks jos siihen ostais tuulettimen nesteen sijaan.
Koitan myöhemmin laittaa sulle ne peruskone tiedot.
PS.Olisko mahollista että sais liittyä tohon ADC klaaniin/siihen BC2 ja BC2:V klaaniin mul on kummatki noista :)
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
5. elokuuta 2011 @ 13:30 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.jimmspc.fi/
Tuolta löytyy 955 ja 560 Ti
Itse asiassa ei sittenkään noctuaa kun maksaa niin prkleesti. Vaan tämä:
http://www.jimmspc.fi/tuoteinfo/MUGEN3?pid=1312540262089
EDIT: Etsi tuolta aDC ketjusta JustGamer, klikkaa sen nimeä ja lähetä yksityisviesti. Siihen rustailet tarvittavat tiedot (löytyy ekasta ketjun postauksesta) ja thats it. JustGamer laittaa sulle takas YV:n siitä päästikö. (Varmasti pääset).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2011 @ 13:32
|
Kristo112
Member
|
5. elokuuta 2011 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolta löytyy 955 ja 560 Ti
Itse asiassa ei sittenkään noctuaa kun maksaa niin prkleesti. Vaan tämä:
EDIT: Etsi tuolta aDC ketjusta JustGamer, klikkaa sen nimeä ja lähetä yksityisviesti. Siihen rustailet tarvittavat tiedot (löytyy ekasta ketjun postauksesta) ja thats it. JustGamer laittaa sulle takas YV:n siitä päästikö. (Varmasti pääset). Ainii ajattelin vielä kysästä että miks ei mun kannattas tilata sieltä Ameriikasta?
ja jos sitten ostan sieltä Jimms kaupasta ne osat niin mistä tiiän että ne on yhteensopivia sen koneen kanssa?Jotenki tuntuu että et voi vastata jälkimmäiseen kysymykseen ennenku sanon koneen nykyiset tiedot
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
5. elokuuta 2011 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos hinta menee yli 45 euron niin tulee veroa ja tullia päälle. Usko pois niitä et halua maksaa.
Ja postaa ne koneesi tiedot, neuvoin jo aiemassa viestissä.
|
Kristo112
Member
|
8. elokuuta 2011 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: Jos hinta menee yli 45 euron niin tulee veroa ja tullia päälle. Usko pois niitä et halua maksaa.
Sori että kesti vähän aikaa hankkia ne kun vista vittuilee mulle ja pahasti eikä nettikään toimi prkl...
Mutta asiaan:
-Prossu:AMD Phenom X4 9650(socket AM2+,core voltage 1.040v)
-Näyttis:Nvidia GeForce GT120(1024 mb)(bus width 128)(core 550(hh2/hhz?))(shaders 1350hh2/hhz?)(memory 504 hh2/hhz?)
-Muisti(oletan että tää on RAM eikä kokonaismuisti)Ram:4096 MB ddr2,ja 1 Tera tilaa C:llä
-Motherboard:Packard Bell 3v,model:PBGL00,chipset:ati/rs90/rs690n
sockets:AMD/SB700 LPCIO:ITE/IT8718
tossa pitäs olla kaikki tarpeellinen,sori jos on vähän sekava/sekavia jotku kohdat
|
Kristo112
Member
|
17. elokuuta 2011 @ 21:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: Jos hinta menee yli 45 euron niin tulee veroa ja tullia päälle. Usko pois niitä et halua maksaa.
Moro,halusin vaan varmistaa että sait ne tiedot(toivon todella et ne on oikeet)
ja sitten mul olis sulle täs pari näyttistä joista haluaisin kuulla sun mielipiteet(muidenki mielipiteet on tervetulleita)
-täs olis ensimmäinen(ehkä mun oma ennakko suosikki,koska siin on vakiona 2 tuuletinta ja oon lukenu en nyt muista mistä mut jostain kuitenki että se pysyy niillä hyvin viileänä)
-laita verkkokauppaan haku: Asus ENGTX560 DCII OC/2DI/1GD5 NVIDIA GeForce GTX560 1 GB(siinä pitäs tulla se heti,jos ei niin se on se jossa,niin kuin sanoin jo 2 tuuletinta)
|
Mainos
|
  |
|
Kristo112
Member
|
19. elokuuta 2011 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Haluaisin tosiaan pahoitella mun kiroilua oon pahoillani siitä vaikka se ei enää paljoa auta toivottavasti ei oo tili sulkeutunut...
|
|