Tietokonetuoli
|
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Terveppä kaikille. Tää aihe saattaa poiketa hieman perinteisestä ja ajattelin kysyä, että millaista tuolia kukin omistaa? Itselläni on tällaien jyskistä ostettu CHEF http://www.jysk.fi/120/122/3620005/a/catalog ja olen liiallisen nojaamisen takia saanut tuolin jo hajoitettua 2. kertaa. Ensin kummatkin muovikäsinojat menivät poikki penkkin istuinosaan sijoitettujen ruuvien kohdalta (ei enään selkänoja ole paikallaan kun näin käy, ei muuten nää käsinojat haittaisi). Samalla myös selvisi toinen ongelma. Tuolin hitsaussauma mikä on tuolla pumpussa ja sijoittuu penkin alaosaan (missä sijoittuu selkänojan kaatumisvipu ja korkeuden säätö) oli ratkennut :D noooh tämän sai hitsaamalla korjattua, mutta onnistuin taas hajoittamaan tämän selkänojan xD Kenelläkään olisi hyvää tuolta siihe 100? pintaan joka kestää tällaisen 90 kiloisen 193 senttisen miehen nojailua :D
PS: Elä koskaan osta tätä jyskin tuolta, ihan peestä!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2009 @ 20:55
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
100e ei riitä hyvään tuoliin, harvalla hyvää tuolia kotona onkaan.
Tehomylly.
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:47 |
Linkki tähän viestiin
|
jaa :S noo pitää sitte lähteä kattelemaan huonekaluliikkeitä tässä lähipäivinä ja katsoa minkä sitä ostaisi.
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimistokalusteita myyvästä liikkestä varmaan löytyisi hyvä, mutta hinta on jotain muuta kuin 100e. Tai etsi käytetty.
Tehomylly.
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
se kestävyys olisi tässä nytten etusijalla :S helvetti vituttaa tämmöset muovihökötykset jokka edes nojailua kestä.
|
Xza123
Member
|
6. heinäkuuta 2009 @ 10:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terzzi: Terveppä kaikille. Tää aihe saattaa poiketa hieman perinteisestä ja ajattelin kysyä, että millaista tuolia kukin omistaa? Itselläni on tällaien jyskistä ostettu CHEF http://www.jysk.fi/120/122/3620005/a/catalog ja olen liiallisen nojaamisen takia saanut tuolin jo hajoitettua 2. kertaa. Ensin kummatkin muovikäsinojat menivät poikki penkkin istuinosaan sijoitettujen ruuvien kohdalta (ei enään selkänoja ole paikallaan kun näin käy, ei muuten nää käsinojat haittaisi). Samalla myös selvisi toinen ongelma. Tuolin hitsaussauma mikä on tuolla pumpussa ja sijoittuu penkin alaosaan (missä sijoittuu selkänojan kaatumisvipu ja korkeuden säätö) oli ratkennut :D noooh tämän sai hitsaamalla korjattua, mutta onnistuin taas hajoittamaan tämän selkänojan xD Kenelläkään olisi hyvää tuolta siihe 100? pintaan joka kestää tällaisen 90 kiloisen 193 senttisen miehen nojailua :D
Mulla on just tollanen tuoli(35? makso viime kesänä alennuksien aikaan), ja hyvin on kestänyt.
Taitaa vaan olla istujassa vika jos oot onnistunu hajottaa sen pariinkin otteeseen... ;)
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xza123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terzzi: Terveppä kaikille. Tää aihe saattaa poiketa hieman perinteisestä ja ajattelin kysyä, että millaista tuolia kukin omistaa? Itselläni on tällaien jyskistä ostettu CHEF http://www.jysk.fi/120/122/3620005/a/catalog ja olen liiallisen nojaamisen takia saanut tuolin jo hajoitettua 2. kertaa. Ensin kummatkin muovikäsinojat menivät poikki penkkin istuinosaan sijoitettujen ruuvien kohdalta (ei enään selkänoja ole paikallaan kun näin käy, ei muuten nää käsinojat haittaisi). Samalla myös selvisi toinen ongelma. Tuolin hitsaussauma mikä on tuolla pumpussa ja sijoittuu penkin alaosaan (missä sijoittuu selkänojan kaatumisvipu ja korkeuden säätö) oli ratkennut :D noooh tämän sai hitsaamalla korjattua, mutta onnistuin taas hajoittamaan tämän selkänojan xD Kenelläkään olisi hyvää tuolta siihe 100? pintaan joka kestää tällaisen 90 kiloisen 193 senttisen miehen nojailua :D
Mulla on just tollanen tuoli(35? makso viime kesänä alennuksien aikaan), ja hyvin on kestänyt.
Taitaa vaan olla istujassa vika jos oot onnistunu hajottaa sen pariinkin otteeseen... ;)
Nojoo, ehkä nojailen vähän turhan kokopainolla siihen selkänojaan, mutta eikös se ole sitä varten muuten tehtykkin :O ;D. Huomenna käyn ostamassa sotkasta uuden tuolin, sattu olemaan plussakortilla 59? ja jos se on sama tuoli mikä kaverilla niin ainakin helvetin hyvä istuttava, silläkin kyllä selkänoja siitä hajosi mutta sillä onkin 20-30 kg enemmän elopainoa ko mulla ;). http://sotka.fi/tuotteet.php?plussa=1 VISION TYÖTUOLI MUSTA/PUNAINEN 79?
K-Plussa-tarjous 59?
|
Xza123
Member
|
6. heinäkuuta 2009 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terzzi: Nojoo, ehkä nojailen vähän turhan kokopainolla siihen selkänojaan, mutta eikös se ole sitä varten muuten tehtykkin :O ;D. Huomenna käyn ostamassa sotkasta uuden tuolin, sattu olemaan plussakortilla 59? ja jos se on sama tuoli mikä kaverilla niin ainakin helvetin hyvä istuttava, silläkin kyllä selkänoja siitä hajosi mutta sillä onkin 20-30 kg enemmän elopainoa ko mulla ;). http://sotka.fi/tuotteet.php?plussa=1 VISION TYÖTUOLI MUSTA/PUNAINEN 79?
K-Plussa-tarjous 59?
On mullakin tää tuoli jatkuvasti "johtaja" asennossa(siis lepo asennossa). Ja silti vielä toimii, jos noita narinoita ei oteta huomioon. :D
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko sanoa että tuo Vision ei näytä kaikista mukavimmalta mahdolliselta tuolilta.
Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW
"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 10:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itseltäni löytyy tuo Prestige tuoli
http://www.jysk.fi/120/122/3699300/a/catalog
Hyvin on palvellut ja osoittautunut hyväksi tuoliksi istua. Itselläni on hieman selkävikaa ja kipeytyy helposti huonolla istuimella ja tuolilla.
Tuoli tukee hyvin selkää. Sopii ainakin minulle.
Säädettävät käsinojat ja keinumekanismi löytyy.
miinuksena sanottakoon että painaa kuin synti.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
6. heinäkuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei toimistotuolissa ole selkänojaa vaan "selkätuki", jonka tehtävä on muistuttaa 'pidä selkäsi suorassa, istu ergonoomisesti', joten ei kannata odottaa halvan tuolin kestävän rajua röhnötystä. Vaikka siinä johtaja asento olisikin.
Hanki laiskanlinna, kunnon puutavarasta tehty nojatuoli, nahkasena.
Tai semmonen superhyper motorisoitu sänky, jonka taipuu istuma-asentoonkin.
Satkuhan ei näihin hankintoihin tosin riitä.
Voutilaisesta mallia, tuolihan sillekkin oli liika pieni ja 72000? palo kalusteisiin.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
Moderator
14 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä löytyy taattua Ikea-laatua ;)
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40103100
Kyseinen tuoli on palvellut jo yli vuoden ja pakko sanoa, että parempaa ei voisi toivoa. Selkänoja tukee hyvin ja sen saa tarvittaessa kallistettua kokonaan taakse jos vaikka leffaa katsoo..
EDIT:typo
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2009 @ 13:40
|
Junior Member
|
6. heinäkuuta 2009 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on juuri tuo Vision tuoli, on se ihan mukava istua, mutta olen nojannut myös selkänojaan kokopainolla niin selkänoja mennyt vähän rikki.
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Atomppa: Itsellä on juuri tuo Vision tuoli, on se ihan mukava istua, mutta olen nojannut myös selkänojaan kokopainolla niin selkänoja mennyt vähän rikki.
Nuo muitten n.200? tarjoukset ovat turhan hintavia. Ajattelin juuri nytten lähtä ostamaan tätä vision tuolia ja yrittää pitää mielessä ettei nää alle 100? tuolien selkänojat kestä.
|
Member
3 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 17:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Intel E8500 @3,7Ghz 24/7|Club 3D 4870 1GB|ASUS P5Q|4GB Corsair XMS2|Antec TruePowerTrio 650W|WD 640GB AALS|Antec Three Hundred|Windows 7 Ultimate 64Bit.|LG Flatron W2242T 22"|HD 555
|
Junior Member
|
7. heinäkuuta 2009 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Täältä löytyy taattua Ikea-laatua ;)
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40103100
Kyseinen tuoli on palvellut jo yli vuoden ja pakko sanoa, että parempaa ei voisi toivoa. Selkänoja tukee hyvin ja sen saa tarvittaessa kallistettua kokonaan taakse jos vaikka leffaa katsoo..
Sama tuoli toiminut omana thronena jo pitkään, aina yhtä mukava.. :P
Emo: Asus p5b-mx, Prossu: Intel Core2 Duo CPU E7200, Ram: 2gt, Näyttis: Nvidia Geforce 9600Gt, Näyttö: Samsung SM 225md, Käyttis: XP-32bit, Kajarit: Logitech z-5500
|
Loop1
Newbie
5 tuotearviota
|
7. heinäkuuta 2009 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ollu muutaman vuoden tämmönen http://www.jysk.fi/120/122/3620004/a/catalog ja todella hyvä kesäsin ku on asunnossa kuuma nii tuo selkänoja on verkkoa nii ei hikoo selkä ollenkaa. Voi istuu vaikka pidempääkin eikä hintakaan oo paha ku se on yleensä aina tarjouksessa jotain 60 euron luokkaa ja joskus menee allekki. koskaan en oo sitä huntil nähny myytävän.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2009 @ 20:47
|
Apologiz
Suspended due to non-functional email address
|
7. heinäkuuta 2009 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Itseltäni löytyy tuo Prestige tuoli
http://www.jysk.fi/120/122/3699300/a/catalog
Hyvin on palvellut ja osoittautunut hyväksi tuoliksi istua. Itselläni on hieman selkävikaa ja kipeytyy helposti huonolla istuimella ja tuolilla.
Tuoli tukee hyvin selkää. Sopii ainakin minulle.
Säädettävät käsinojat ja keinumekanismi löytyy.
miinuksena sanottakoon että painaa kuin synti.
Itseltäni löytyy tuo tuoli kanssa, hyvä on istua mutta kuten sanoit painaa ihan liikaa, pyörät jouduin vaihtamaan sillä ei liukunut lattialla. Ja epämääräinen pauke tuolista kuuluu, ei varsinaista natinaa.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
7. heinäkuuta 2009 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Loop1: Mulla on ollu muutaman vuoden tämmönen http://www.jysk.fi/120/122/3620004/a/catalog ja todella hyvä kesäsin ku on asunnossa kuuma nii tuo selkänoja on verkkoa nii ei hikoo selkä ollenkaa. Voi istuu vaikka pidempääkin eikä hintakaan oo paha ku se on yleensä aina tarjouksessa jotain 60 euron luokkaa ja joskus menee allekki. koskaan en oo sitä huntil nähny myytävän.
Itsellä on sama tuoli, taisin ~50? maksaa siitä jokunen kuukausi sitten.
Muuten hyvä, mutta liian kova omalle perseelle, sekä kolisee ja natisee liikaa.
Edit: Tuossahan tuo ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2009 @ 20:57
|
Moderator
|
7. heinäkuuta 2009 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä sama tuoli kun Lerppu86:sella eli http://www.jysk.fi/120/122/3699300/a/catalog
Oli joskus jyskissä tarjouksessa 89 ? tjsp, niin piti sitten hakea pois kuleksimasta.
Hyvin on palvellut, mitä nyt perseen pehmusteett painunu sisään ja natisoopi kun ottaa kunnon "leeben" asennon. :)
|
Apologiz
Suspended due to non-functional email address
|
8. heinäkuuta 2009 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed: Itellä sama tuoli kun Lerppu86:sella eli http://www.jysk.fi/120/122/3699300/a/catalog
Oli joskus jyskissä tarjouksessa 89 ? tjsp, niin piti sitten hakea pois kuleksimasta.
Hyvin on palvellut, mitä nyt perseen pehmusteett painunu sisään ja natisoopi kun ottaa kunnon "leeben" asennon. :)
Natina ei ole hyvä merkki prestige tuolissa, laukeaa millä hetkellä hyvänsä :DD
|
Moderator
|
9. heinäkuuta 2009 @ 17:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähän pulttii vaan kireemmälle niin toimii taas :) kerran joutunu ne ragekireydelle vetämään kasaamisen jälkeen.
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
9. heinäkuuta 2009 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Miulla on ollu sama tuoli käytössä yli 10V ja hyvin on palvellut :D. Ei mitään hajua minkä valmistajan tai mikä malli enkä just nyt pääse ottamaan kuvaa kun en oo kotona, mut huomen laitan kuvan niin pääsette nauramaan :).
Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
|
Member
|
10. heinäkuuta 2009 @ 02:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Heipähei vaan tuolin valitisjat:). mähän olen Jyskissä töissä ja voin sanoa sen verran että jos tuolissa on jotain vikaa kun kotiin sen viette niin tottakai se vaihdetaan uuteen. jokaisella jyskin tuotteelle on vähintään puolenvuoden kuluttajansuojalain mukainen takuu. eli jos tuolissa ilmenee jotain konkreettista valmistusvikaa niin viekää liikkeeseen niin saatte uuden tuolin. ja toiseks, jos peli/elokuva tuolia haette niin suosittelen jyskin Prestige tai kalliimpaa Mark tuolia. molemmat on jatkuvasti helvetin kovassa tarjouksessa. olkaa kärsivällisiä ja seuratkaa jyskin netti sivuilta. itellä mark tuoli jo toista vuotta ja aivan täydellinen. (nyt varmaan moni ajattelee että mitä vitun mainos paskaa mutta miks mä puhuisin tollasista takuu hommista jos mua kiinnostais oikeesti miten paljon mun firman opmot tienaa:D. eli ei paskaakaan.
Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"
|
Mainos
|
  |
|
Terzzi
Member
7 tuotearviota
|
10. heinäkuuta 2009 @ 03:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Guilty123: Heipähei vaan tuolin valitisjat:). mähän olen Jyskissä töissä ja voin sanoa sen verran että jos tuolissa on jotain vikaa kun kotiin sen viette niin tottakai se vaihdetaan uuteen. jokaisella jyskin tuotteelle on vähintään puolenvuoden kuluttajansuojalain mukainen takuu. eli jos tuolissa ilmenee jotain konkreettista valmistusvikaa niin viekää liikkeeseen niin saatte uuden tuolin. ja toiseks, jos peli/elokuva tuolia haette niin suosittelen jyskin Prestige tai kalliimpaa Mark tuolia. molemmat on jatkuvasti helvetin kovassa tarjouksessa. olkaa kärsivällisiä ja seuratkaa jyskin netti sivuilta. itellä mark tuoli jo toista vuotta ja aivan täydellinen. (nyt varmaan moni ajattelee että mitä vitun mainos paskaa mutta miks mä puhuisin tollasista takuu hommista jos mua kiinnostais oikeesti miten paljon mun firman opmot tienaa:D. eli ei paskaakaan.
Voi harmi. Tämän kun olisi tiennyt aikaisemmin niin oisin uuden toolin voinut heti hommata tuon vanhan hajottua :S Nooh turha sitä enään on kun taitaa tuoli olla melkein vuoden vanha. Onkohan sotkassa sama homma???
|