User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 18:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tilaamassa osia uuteen koneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tilaamassa osia uuteen koneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ny joulun alla olen päättänyt pistää vanhan koneeni eläkkeelle ja olen juuri tilaamassa uusia osia pelikoneeseeni.
kommentoikaa ja huomautelkaa jos näette jotain mikä ei ole hyvin.
http://gyazo.com/937fd8fcddbee95ed3493432ab26ddb3
koteloksi tämä: http://www.jimms.fi/tuote/FD-CA-DEF-MINI-BL
tai tämä: http://www.jimms.fi/tuote/FD-CA-DEF-R4-BL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2013 @ 20:28

Junior Member
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti meatypie:
Elikkäs ny joulun alla olen päättänyt pistää vanhan koneeni eläkkeelle ja olen juuri tilaamassa uusia osia pelikoneeseeni.
Ja mikäköhän on päivittämisen syy tuollaisella paketilla, jos saa kysyä?

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
pahoittelen sanojeni väärin muotoilua mutta pistan vanhan koneeni kokonaan pois sillä ikää sillä on jo monen monta vuotta (hp:n complete paketti jossa "uudempi" näyttis) ja olen ostamassa kokonaan uutta.
haluaisin kommentteja raudasta jote olen päättänyt ostaa uuteen taistelulaivaani.
BPVest
AfterDawn Addict
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ottasin AMD näyttiksen koska uusissa konsoleissa on sellanen. Tästäki on keskusteltu 100 kertaa. Just ny AMD näyttiksiä taitaa saada huonosti.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Ottasin AMD näyttiksen koska uusissa konsoleissa on sellanen. Tästäki on keskusteltu 100 kertaa. Just ny AMD näyttiksiä taitaa saada huonosti.
olisiko tuo sapphire r9 280x toxic sitten parempi vaihtoehto kun gigabyten geforce gtx
770?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2013 @ 20:52

BPVest
AfterDawn Addict
_
16. joulukuuta 2013 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusissa konsoleissa AMD näyttikset = yhä useempi peli vedetään AMD optimoinnella. Sen vaikutuksen saa jokanen miettiä itte.

Lisäks Nvidialla on ongelma http://www.tomshardware.com/reviews/gef...ew,3519-23.html

Noiden kahden asian takia itte ottasin AMD:n näyttiksen.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusissa konsoleissa AMD näyttikset = yhä useempi peli vedetään AMD optimoinnella. Sen vaikutuksen saa jokanen miettiä itte.

Lisäks Nvidialla on ongelma http://www.tomshardware.com/reviews/gef...ew,3519-23.html

Noiden kahden asian takia itte ottasin AMD:n näyttiksen.
Kiitos paljon näistä vinkeistä!
3072MB Sapphire Radeon HD 7970 Dual-X Cooler tämäkö näyttis sitten olisi se parempi valinta?
BPVest
AfterDawn Addict
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3072MB Sapphire Radeon HD 7970 Dual-X Cooler tämäkö näyttis sitten olisi se parempi valinta?
Ottasin R9 sarjaa.

Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poweri vaihtoo, super flower golden green pro tai seasonic g 550

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ottasin R9 sarjaa.
mielenkiinnosta haluaisin perustelut. miksi siis ottaisit r9 mallin ennemmin kuin radeon hd 7970? =)
BPVest
AfterDawn Addict
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ottasin R9 sarjaa.
mielenkiinnosta haluaisin perustelut. miksi siis ottaisit r9 mallin ennemmin kuin radeon hd 7970? =)
Uudempi ja pikkusen paremmat ominaisuudet.

meatypie
Newbie
_
16. joulukuuta 2013 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://gyazo.com/7f52784a285eeb48b3186fb3646bf414
Elikkä tämä sitten tulee olemaan taistelu asemani perusta.
Kiitos vielä kaikille avusta!
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
17. joulukuuta 2013 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
pahoittelen sanojeni väärin muotoilua mutta pistan vanhan koneeni kokonaan pois sillä ikää sillä on jo monen monta vuotta (hp:n complete paketti jossa "uudempi" näyttis) ja olen ostamassa kokonaan uutta.
haluaisin kommentteja raudasta jote olen päättänyt ostaa uuteen taistelulaivaani.
Jaajaa, ajattelin että linkkaamasi paketti oli nykyinen kokoonpanosi. Ei muuta, jatkakaa.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tilaamassa osia uuteen koneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy