User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulostinportti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tulostinportti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
1lppu
Newbie
_
2. heinäkuuta 2009 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on tommone 4x20 lcd näyttö, mitä olen yrittänyt saada toimimaan, mutta tuloksetta. Eli täytyykö tuo tulostinportti sallia jostain esim. BIOSista? Ja olen asentanut kaikki tarvittavat ajurit ja kytkennät on tarkistettu moneen kertaan.
Member

7 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2009 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis olet yrittänyt saada jonkin erillisen näytön toimimaan tulostinportissa vai tulostimessa itsessään olevan näytön toimimaan?

Savun hälvettyä tarkastamme kytkennät.

Q9550 XGHz, Asus P5Q, 4gt Kingston HyperX 1066MHz, Noctua NH-U12P, Corsair 400W, GeForce 9600GT, WD Caviar 640GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2009 @ 14:29

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2009 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän ne portin asetukset pidä tarkistaa BIOS:ta.
Postilla voi olla monta eri toimintatilaa, mutta en ole varma vaikuttaako ne tollasen näytön ohjauksessa. Portti pitää olla myös käyttäjärjestelmässä asennettu, että voit ohjata sitä.

Eikö "ohjeissasi" puhuta mitään LPT portin asetuksista?

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2009 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Squbbe:
Siis olet yrittänyt saada jonkin erillisen näytön toimimaan tulostinportissa vai tulostimessa itsessään olevan näytön toimimaan?
Luulen että kyseessä on 4(riviä)x 20(merkkiä) kokoinen LCD-"näyttö", joka kytketään printteriporttiin ja sitä kautta ohjaillaan. Itsekin tuollaisen joskus kauan kauan sitten rakentanut.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulostinportti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy