User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 19:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoista kovalevyä hankkimassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoista kovalevyä hankkimassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sark47
Junior Member
_
21. joulukuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole koskaan ollut ulkoisten kovalevyjen kanssa tekemisissä ja olen sellaisen tarpeessa. Olen suorittanut pientä tutkimusta niiden ominaisuuksiin, mutta en ole kovinkaan etevä tämän technobabblen suhteen niin aika heprean opettelulta tämä tuntuu.

Jos haluan ulkoisen kovalevyn, jonka kanssa ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin ottaa paketistä ja iskeä se kiinni USB porttiin (ja mieluiten se johto tuota varten olisi myös laitteen mukana) ja kaikki on sitä myöten selvää niin onko tuo mahdoton unelma?

Tuntuu asiaa tutkiessani että ties mitkä mallit ja merkit hajoilee ja joissakin on johto integroituna, toisissa erillisenä ja useissa sitä ei ole ollenkaan ja jotkut vaativat erillisen voimalähteen ja ohjelmistoasennuksia jne.

Tällaista olen silmäillyt, mutta sitten törmäsin tähän, niin kerta tuo jälkimmäinen ottaa virran USB portista (miellyttävämpi vaihtoehto) niin kuinka tuo ensimmäinen ottaa virtansa kun ei se kuvauksesta tai kuvista ainakaan minulle selviä?
Member

4 tuotearviota
_
22. joulukuuta 2009 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on buffalon 320 mukana tuli kaikki johdot ja ohjelmisto (jota en tarvi! lisää vain "turbon" tiedon siirtoon) mitään muuta ei tarvinnut tehdä paitsi muuntaa tieosto järjestelmä (FAT32) NTFSään

Ja tuo linkin kovo näyttäis ihan laadukkaalta varsinkin jos koneessas on firewire liitäntä

HAF 912 Plus | APS-750C | P8Z77-V pro | i5 3570K + Hyper 212 EVO | 16 Gt HyperX DDR3 | 120GB Corsair Force 3 | 2 TB Seagate Barracuda | Palit GTX 670
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoista kovalevyä hankkimassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy