User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 01:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi näytönohjain ja hd äänet? auttakee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näytönohjain ja HD äänet? Auttakee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mannequin
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2010 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysymys kuuluu: mikä olisi minulle se oikea ratkaisu jos minulla on PC, vahvistin, 5.1 setti ja haluan HD äänet kuuluviin? Kun en paljoakaan tiedä näistä asioista niin päätin tulla kysäseen. Mulla on jo ennestään HD 4890 näyttis ja siitä varmaan sais vaan 7.1 LPCM äänet ulos, oikein? Olen lukenut, että HD 5xxx sarjan korteilla nuo HD äänet saisi kuulumaan. Mikä niistä kannattaa ostaa? Mielessä käynyt 5770. Tuleeko hirveesti takapakkia peleissä verrattuna 4890?
Senior Member

8 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2010 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

*AMD Athlon 64 X2 7850BE* *2GB DDR2 667MHz* *Radeon HD4670,512M* *M2N68 plus* *160GB & 250GB lätyt* *LG FLATRON W2242S 22"* *Windows ÄksPee*
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi näytönohjain ja hd äänet? auttakee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy