User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 29.6.2025 / 01:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi prosessori
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi prosessori
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
F1red_up
Newbie
_
13. kesäkuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, mites pystynkö pelaamaa vielä tän 12kk hyvin kaksoisydin prosessorilla uusimpia pelejä, kun kellotan sen n. 3-3,2ghz/ydin? Aattelin vain sillä, että pitäiskö mun nyt jo päivittää neliydinprossuun (oon aatellu intel core q8300, koska menee omaan emolevyyn eikä maksa miljoonia). Lähinnä kyselen sillä, koska oon ens kesänä lähös vuodeks jenkkeihin, että päivitänkö nyt, vai vasta sen jälkeen kun tulen. Että onkohan tarpeeks hyvä prossu viel parin vuoden päästä jos sen nyt jo ostan?

Koneen specsit: Emolevy: Gigabyte GA-965p-Ds3
Näytönohjain: Ati Radeon hd 5750 1gb
RAM: 2gb
Nykyinen prossu: Intel core2Duo E4300 (kellotettu 2,6ghz/ydin)

Ostetaan! Intel quadcore Q8300 tai Q9300! Ottakaa yhteyttä joko yv:llä tai s-postilla: o.linkosalo@hotmail.com!
F1red_up
Newbie
_
13. kesäkuuta 2010 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tosiaan, jos jollakulla on q8300 tai q9300 ja on halukas myymään niin ottakoot ihmeessä yhteyttä, koska yritän etsiä käytettynä neliydinprossua!

Ostetaan! Intel quadcore Q8300 tai Q9300! Ottakaa yhteyttä joko yv:llä tai s-postilla: o.linkosalo@hotmail.com!
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. kesäkuuta 2010 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parin vuoden päästä ei oo tarpeeks tehokas mikään LGA775 prossu.
F1red_up
Newbie
_
14. kesäkuuta 2010 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojoo, mutta nyt siis jos joku vois vastata et onko kannattavaa nyt sitte päivittää tähä koneesee se uus prossu vai ei.?

Qverty
Newbie
_
14. kesäkuuta 2010 @ 03:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meet tuolla prossulla niin pitkälle ko pärjäät ja tarvittaessa osta uus kone sieltä jenkeistä.. siellä on nuo koneen osatki jonkin verran yleensä halvempia. Tai koita löytää sieltä jenkeistä päivitystä prossuun.
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. kesäkuuta 2010 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qverty:
Meet tuolla prossulla niin pitkälle ko pärjäät ja tarvittaessa osta uus kone sieltä jenkeistä.. siellä on nuo koneen osatki jonkin verran yleensä halvempia. Tai koita löytää sieltä jenkeistä päivitystä prossuun.
Uutta konetta joo.

Jenkeissä voi olla 110 V jännite käytössä. Ainaki poweriin kannattaa panostaa, vaikka nykyset useimmat kyl haltsaa 90-240V.
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. kesäkuuta 2010 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tupla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2010 @ 17:20

Mainos
_
__

_
F1red_up
Newbie
_
14. kesäkuuta 2010 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tossa vaa mietin, että mulla nyt kun on tuo e4300 Prossu joka toimii 2x 1,8ghz vakiona, mutta on nyt kellotettu 2x 2,66ghz, mutta aijon kellottaa lisää n. 3 - 3,5 ghz/ydin. Mites, pyöriskö tolla teholla vielä crysikset ja bf bad companyt sillee suunnillee high asetuksilla?

Ja korjaan tohon mun ekaan postaukseen, että rammia on 3gb.

Ja vaikka onkin offtopic: pyöriikö tolla näyttiksellä vai pitäiskö olla jo esim. hd5770 512mb?

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi prosessori

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy