Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikohuij3: jännä juttu että muutamassakin arvostelussa sanotaan antec tp newissä olevan 4x12v linjoja jotka antaa 22a 22a ja 25a 25a, tarkoittaako tuo sitten jotain muuta kun luulen sen tarkoittavan?
Linjojen määrä ilmoitetaan hyvin vaihtelevasti. Hullulta kuulostaisi että laadukkaaseen seasonic powerista oltaisiin keinotekoiksesti rajoitettu linjat noille arvoille. Toisaalta vaikka niin olisikin niin ei noita laitteita niin saa kytkettyä että yhdelle linjalle ei 22A riittäisi.
olen nyt hieman (??) pihalla.. 4x12v vai 1x12v? kosahti tosiaan tuo kiinanpommi jossa tais (?) olla 4x12v linjat... tiedän ettei oo vertailtavissa, mutta mä kyllä silti menisin siihen yhteen vahvaan lnjaan sitte. jos kerran yhteensopivuus ja ampeerit määrää enemmän kun watit.
parasta mahdollista hintaluokassa 0 - 120? ollaan nyt tähän hakemassa, mitään kiinalta haisevaakaan en tuo konettani lähelle enää.. (olettaen että kokoonpano on kunnossa kiinanapommin jäljiltä)
e: ja selvyydeksi: en oleta antecin olevan kiinanpommi. ilmeisesti 1x12v linjaa haetaan ja tuosta antecista selvyyttä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikohuij3: jännä juttu että muutamassakin arvostelussa sanotaan antec tp newissä olevan 4x12v linjoja jotka antaa 22a 22a ja 25a 25a, tarkoittaako tuo sitten jotain muuta kun luulen sen tarkoittavan?
Linjojen määrä ilmoitetaan hyvin vaihtelevasti. Hullulta kuulostaisi että laadukkaaseen seasonic powerista oltaisiin keinotekoiksesti rajoitettu linjat noille arvoille. Toisaalta vaikka niin olisikin niin ei noita laitteita niin saa kytkettyä että yhdelle linjalle ei 22A riittäisi.
entäs tiedätkö mitään antec high current gamer mallista? 620w yhdellä 12v linjalla? onko mitään tietoa, sillä nopea googlaus ei tuottanut tulosta..
joo, muttaettä onko laadukas? kellään kokemuksia tai muuta tietoa? ei nopealla googlauksella löytynyt nimittäin. anyways, koe alkaa, pitää tästä kouluun.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikohuij3: jartar, kaipaan sun asiantuntemusta :(
Ilmeisesti true power new on sitten neljällä linjalla. Sillä ei kuitenkaan ole käytännön kannalta oikeastaan mitään merkitystä sillä vähintään 22A yhteeen 12 voltin linjaan riittää varmasti. Tietysti teoriassa yksi linja on paras.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikohuij3: jartar, kaipaan sun asiantuntemusta :(
Ilmeisesti true power new on sitten neljällä linjalla. Sillä ei kuitenkaan ole käytännön kannalta oikeastaan mitään merkitystä sillä vähintään 22A yhteeen 12 voltin linjaan riittää varmasti. Tietysti teoriassa yksi linja on käytännössä paras.
Sinällään powerin valinta ei ole kovin vaikea. Valitsee sitten Antecin tai Seasonicin niin koneessa on jokatapauksessa pitkäikäinen huippupoweri.
juuh, vien huomenna ton kosahtaneen powerin takuuseen (en kerro kellotuksesta tietenkään) ja otan sieltä laadukkaimman mitä löytyy. kiitos avusta jartar, olet enkeli :D