Eli siis olen katsellu tota HD6950, tällä hetkellä ois koneessa kiinni corsairin 400w virtalähde, varmaan kannattanee vaihtaa vai? Lisäks oon ihmetelly noita lisävirtaliittimiä, kun en oo koskaan sellasta joutunu näytönohjaimeen tunkemaan, ja tuossa corsussa on vain 1x6pin, ja tuo tarvii vissiin kaks, tai sitten se oli 1x6 ja 1x8pin, mutta kuitenkin tuo kuulostaa jotenkin mahdottomalta yhtälöltä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smoke: Hyvinkin todennäköistä ettei riitä varsinkin jos näyttiksen kaverina on virtasyöppö prossu,ainakin joutuu turhan koville.
Lisäksi se että kaikki Super Flowerin wirtikset on saanut hyvät arvostelut jonnyGURUn rewikoissa,minä ja jonny suositellaan.
Prossuna ois tällä hetkellä i5 661 ja siihen on tyytyminen jonku aikaa, tosiaan suurin ongelma on siinä et budjetti ois 300?(näyttis+mahd. virtalähde, tosin yks vaihtoehto ois tyytyä huonompaan näyttikseen. Osaisitkos selittää noista lisävirtaliittimistä, siis sitä että onko edes mitenkään mahdollista saada tota corsua kiinni tohon 6950?