User Käyttäjä Salasana  

tiistai 17.6.2025 / 11:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > xigmatek patheonin tuulettimet :(
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xigmatek Patheonin tuulettimet :(
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Karvanena
Newbie
_
27. joulukuuta 2011 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ostin kuukausi sitte uuden koneen. Ja kaikki toimi n. 2 viikkoa ihan hyvin kunnes mun Kotelon tuulettimien ledit alko himmenee ja ei pyöriny enää niin nopeasti. Yritin laittaa lisää poweria Kotelossa olevista kierroksensäätö napeista, mutta sekään tuntunut auttavan. Sitte tuulettimet näytti joka päivä vaan hidastuvan ja hidastuvan kunnes ne lopullisesti pysähty?! No minä vein koneen liikkeeseen ja he vaihtoivat tuulettimien kaapeloinnit ja kone oli ok. Nyt viikko tai 2 myöhemmin sama tapahtui...tuulettimet ei pyöri... nyt alkaa olee aika WTF olo. Että oisko kellään mitää hajuu miksi tällee käy? Kiitos etukäteen.
RatCon
AfterDawn Addict
_
27. joulukuuta 2011 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Karvanena:
Elikkäs ostin kuukausi sitte uuden koneen. Ja kaikki toimi n. 2 viikkoa ihan hyvin kunnes mun Kotelon tuulettimien ledit alko himmenee ja ei pyöriny enää niin nopeasti. Yritin laittaa lisää poweria Kotelossa olevista kierroksensäätö napeista, mutta sekään tuntunut auttavan. Sitte tuulettimet näytti joka päivä vaan hidastuvan ja hidastuvan kunnes ne lopullisesti pysähty?! No minä vein koneen liikkeeseen ja he vaihtoivat tuulettimien kaapeloinnit ja kone oli ok. Nyt viikko tai 2 myöhemmin sama tapahtui...tuulettimet ei pyöri... nyt alkaa olee aika WTF olo. Että oisko kellään mitää hajuu miksi tällee käy? Kiitos etukäteen.
Niin kauan oot yhteydessä liikkeeseen kun takuuta on jäljellä. Poweri voi antaa liikaa virtaa joka rikkoo tuulettimet hitaasti, oikkaria tai muuta vastaavaa. Vikaselostus tapahtuneesta ja viestiä firmalle.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > xigmatek patheonin tuulettimet :(

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy