User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 12:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > blue screen 0x003b
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Blue screen 0x003B
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ehni
Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uus yritys.. äsken kone jumitti ja viestin kirjottaminen osoittautu turhaksi -.-

Noh kuitenkin, Blue screenailu alkoi pari viikkoa sitten kun Asensin Atin uudet ajurit (12.2 jos muistan) sen jälkeen ihme vemppaamista oli että sain ne pois ja vanhat tilalle, noh sitä ongelmaa ei enää ole koska eilen asensin Windowsini uusiksi. Luulin että BSOD:t loppuu siihen,no väärässä olin.

Eli Blue screenailu tapahtuu kun on ihan työpöydällä tai pelissä ja ALT+TAB:ailee paljon tai klikkaa monia ikkuinoita samaan aikaan tai hyvä esimerkki. katson BSplayerillä leffaa ja klikkailen meseen välillä > BSOD

Virhekoodi on siis 0x003b SYSTEM_SERVICE_EXEPTION
Oon yrittäny googletta jo monta päivää ja mitään muuta ei löydy kun Yahoon foorumeilta sama kysymys kun mulla tässä nyt. Toi microsoftin virhekoodi database on täyttä ympäripyöreetä paskaa ei oo auttanu mikään.

Ajureista tämä ei voi olla kiinni koska puhdas alustetulle kovolle asennettu windows ja ajurit mitä oon asentanu : Ati, Verkkokortti, Chipset
Veikkaisin että on raudasta kiinni mutta mistä.. Alkaako kovolla olee taas liikaa ikää kun pari vuotta ollut käytössä ( ennenkin tapahtunut Seagatella)

Muistien irrottamiskikkaa en oo vielä koittanut mutta voisin kokeilla myöhemmin tänään
Uus näyttis tod.näkösesti tänään postissa niin ois kiva ettei jatkuis tää blue screenailu.

Sellanen vielä että jos tää tähän nyt liittyy niin.. tämäkin alkoi 2-3 viikkoa sitten että ennen kuin kone lataa Windowsin niin kaikki tekstit yms on suttusta (Emolevyn ikkuna, "käynnistetään windows" - tekstI) Ja näyttis on muutenkin vähän temppuillut viime aikoina mutta en usko että toi kyseinen virhekoodi littyy siihen.

Sori pitkästä tekstisä ja kiitos paljon jos joku osaa auttaa..

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
Ehni
Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ehni:
Uus yritys.. äsken kone jumitti ja viestin kirjottaminen osoittautu turhaksi -.-

Noh kuitenkin, Blue screenailu alkoi pari viikkoa sitten kun Asensin Atin uudet ajurit (12.2 jos muistan) sen jälkeen ihme vemppaamista oli että sain ne pois ja vanhat tilalle, noh sitä ongelmaa ei enää ole koska eilen asensin Windowsini uusiksi. Luulin että BSOD:t loppuu siihen,no väärässä olin.

Eli Blue screenailu tapahtuu kun on ihan työpöydällä tai pelissä ja ALT+TAB:ailee paljon tai klikkaa monia ikkuinoita samaan aikaan tai hyvä esimerkki. katson BSplayerillä leffaa ja klikkailen meseen välillä > BSOD

Virhekoodi on siis 0x003b SYSTEM_SERVICE_EXEPTION
Oon yrittäny googletta jo monta päivää ja mitään muuta ei löydy kun Yahoon foorumeilta sama kysymys kun mulla tässä nyt. Toi microsoftin virhekoodi database on täyttä ympäripyöreetä paskaa ei oo auttanu mikään.

Ajureista tämä ei voi olla kiinni koska puhdas alustetulle kovolle asennettu windows ja ajurit mitä oon asentanu : Ati, Verkkokortti, Chipset
Veikkaisin että on raudasta kiinni mutta mistä.. Alkaako kovolla olee taas liikaa ikää kun pari vuotta ollut käytössä ( ennenkin tapahtunut Seagatella)

Muistien irrottamiskikkaa en oo vielä koittanut mutta voisin kokeilla myöhemmin tänään
Uus näyttis tod.näkösesti tänään postissa niin ois kiva ettei jatkuis tää blue screenailu.

Sellanen vielä että jos tää tähän nyt liittyy niin.. tämäkin alkoi 2-3 viikkoa sitten että ennen kuin kone lataa Windowsin niin kaikki tekstit yms on suttusta (Emolevyn ikkuna, "käynnistetään windows" - tekstI) Ja näyttis on muutenkin vähän temppuillut viime aikoina mutta en usko että toi kyseinen virhekoodi littyy siihen.

Sori pitkästä tekstisä ja kiitos paljon jos joku osaa auttaa..
E: Windows 7 ultimate 64-bit käytössä

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
TheEhn
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piraatti winukka ;) ?

Asus Sabertooth 990FX / Phenom 955BE @ 3.7Ghz / Thermaltake ISGC-300 / Asus 6950 DirectCU II 2Gb @ 890Mhz,1270Mhz / Kingston HyperX Black limited edition (2x4gb) 1600Mhz cl9 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Nexus RX-1K 1000W / Antec DF-85 / Win7 64bit / Siperia V2 / MX518 /
Mainos
_
__

_
Ehni
Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheEhn:
Piraatti winukka ;) ?
Sillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa koska A: Ongelma alkoi vasta pari viikkoa sitten, kun tämä winukka ollut käytössä aktivoituna jo lähemmäs 2 vuotta ilman ongelmia
ja B: Jos ongelma olisi Winukassa niin sen uudelleenasennus olis kyllä korjannu sen.

Ei kai oo muuta mahollisuutta ku jossain raudassa vika -.-

E: tulee se näköjään sillä aikaan kun oon keittiössäkin..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2012 @ 20:20

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > blue screen 0x003b

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy