User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 07:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bootmgr win 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BOOTMGR win 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TH3L3kSA
Newbie
_
23. maaliskuuta 2012 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi sellainen ongelma, tuossa minulla meni windows 7 solmuun jostain kumman syystä taas vaihteeksi, nyt kun formatoin kaikki kovalevyt ja aloitin asentamaan windowsia niin valittaa että levyltä puuttu tiedostoja, olen kokeillut 3 eriä windowsin levyä, mutta ei vaan anna asentaa vaan valittaa tosiaan niistä tiedostoista, sitten minulla on se ongelma että tietokone sanoo BOOTMGR is missing, olen säätänny asennus järjestystä biossista mutta ei ole mitään vaikutusta, olisko kellään minulle vinkkiä mitä minun pitäisi tehdä ? Nollaanko kokonaan biossin asetukset ja koita uudestaan ? Mutta mikä vinkiksi jos sekään ei auta ?
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2012 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikuttaisi siltä, että asennus ja kone ei käynnistyisi asennusmedialta, vaan kone yrittäisi edelleen käynnistyä kiintolevyltä.
-Varmista biosista, että ensimmäinen käynnistyspaikka on optinen asema ja että asennusmedia on boottaava.
-Koneen käynnistyessä, asennusmedian olessa asemassa, on usein myös painettava jotain näppäintä, että asennus alkaisi oikeasta paikasta. Usein kannattaa naputtaa vaikka "välilyöntiä" kunnes asennus alkaa...

Senior Member

17 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2012 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
olen säätänny asennus järjestystä biossista mutta ei ole mitään vaikutusta
Palauta oletukset sieltä biossista ja tarkasta asennuskiekkojen kunto ja aseman millä niitä pyörittelet?
Moderator

5 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2012 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä mitään biossin oletuksia tarvitse paluttaa. Tarkista ainoastaan, että CD/DVD-asema on ensimmäinen boottijärjestyksessä.

Levy sisään ja koneen käynnistys.
Tulee teksti jotenkin tähän malliin "käynnistetäänkö CD/DVD:ltä, paina jotain nappia", paina jotain, niin asennus alkaa.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2012 @ 19:45

Senior Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2012 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sun asennus lähtee käyntiin ja sit valittaa tiedostojen puuttumista niin ongelma on joko siinä asennus mediassa,DVD-asemassa et se ei lue kunnolla tai ram-muisti viallinen tai kovalevyssä vikaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2012 @ 19:49

Mainos
_
__

_
TH3L3kSA
Newbie
_
25. maaliskuuta 2012 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään saan muistitikulla olevan windowsin koitan vielä sillä, jos ei sekään anna asentaan windowsia niin en tiedä enään mitä tehdä biossin olen nollannut pari kertaakin jo, koittannut vaihtaa bootti järjestystä yms muuta. Mutta kiitos hyvistä vinkeistä ! Toivottavasti nyt onnistuu !

THEL3KSA
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bootmgr win 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy