User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > daylight problem dx11
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Daylight problem DX11
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
metsa202
Newbie
_
30. huhtikuuta 2014 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh elikkäs ostin Steamista tuon uuden Daylight kauhupelin, asensin pelin, käynnistin ja tuli ikkuna "DX11 is required to run engine. If you are running Windows 7, please see http://www.microsoft.com/en-us...... plaa plaa" Valitti jotai Directx 11 mut mulla on se joo ja sit siinä oli siis linkki yhen Windows patchin sivulle. Noh päivitin Windows Updatessa koneeni uudet päivitykset ja sen lisäks latasin tuon Platform Updaten eli siis tuon mitä tuo error ikkuna käski linkissänsä. Ja lisäksi päivitin grafiikka ohjaimeni. Menin uudestaan Steamiin kokeilemaan peliä, kappas sama ikkuna taas... Mää en enää jaksa tapella tän kanssa. Mitä mun pitää oikeesti tehä et saan sen pelin toimii, enks oo kuitenkin kaikki tehny mitä on pitäny, ja oon lukenu vähän näitä ihmisten neuvoja keskustelupalstoilta mutta mulla ei toimi vielkää. Ja ainii, mulla on jo valmiiks se Service Pack 1 että en oo sitä asentanu ja eihä mun pidäkkää? Joo... Help Pleasee :)

asd
Senior Member

12 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2014 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannttaa steamin pelin foorumilta kysellä.

Win 10 Pro | Intel i7 8750h | GTX 1060 6GB | 32GB DDR4 | 500GB NVMe SSD + 1TB HDD
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > daylight problem dx11
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy