User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > epäjohdonmukaisuutta ie:n selaushistorian poistossa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Epäjohdonmukaisuutta IE:n selaushistorian poistossa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
1pertti
AfterDawn Addict
_
13. toukokuuta 2014 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jo pitemmän aikaa ihmetellyt, miksi IE:n selaushistoriaa poistettaessa suosikkien tiedotkin joskus häviävät. Minulla on siis "Poista selaushistoria" -välilehdellä valittuna "Säilytä suosikkien sivustotiedot". Ymmärtääkseni sen pitäisi jättää poistamatta Suosikit-kansiossa olevien sivustojen tallentamat evästeet. Useimmiten näin onkin, eli esimerkiksi AfterDawnniin kirjautuminen kyseisellä koneella jää voimaan, vaikka muu selaushistoria poistetaankin.

Satunnaisesti aivan samoilla asetuksilla AfterDawnin cookie kuitenkin katoaa ja joudun seuraavalla kerralla kirjautumaan tänne uudelleen. Koska tietokoneen pitäisi toimia samassa tilanteessa samoilla asetuksilla aina samalla tavalla, olen ihmetellyt, mistä nuo poikkeukset voisivat johtua. Mitä minulta on jäänyt huomaamatta?

Kyseessä on koko ajan sama Windows 7 ja IE 10, eli poiskirjautuminen ei johdu koneen vaihtumisesta. Silloinhan se on on ennestään tuttu asia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > epäjohdonmukaisuutta ie:n selaushistorian poistossa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy